Annons:
Etikettfel-och-buggar-med-spelet
Läst 907 ggr
simskontot
2016-02-07 08:56

Tjänster i telefonen

Hej igen. Har haft mycket problem på sistone haha. Nu är det så att jag har ringt både hembiträde, reparatör och adoptipnsseevice, men ingen kommer. Det har gått flera dagar, och jag vet att ibland kan t.ex. adoptionen ta lite längre tid men det har som sagt gått många dagar nu. Jag ringde efter tjänsterna på vintern då det var mycket snö, så tänkte att de kanske inte kom fram pga snön typ? Men nu är det vår och snön är borta, men fortfarande har ingen kommit. Jag har ringt och avbokat hembiträde och ringt igen, men funkar ej. Adoption kan jag ej ringa för "de är på väg, vänta tills de kommer". Hjälp uppskattas :). Tack på förhand alla duktiga här  PS. Sims 3.

Annons:
simskontot
2016-02-07 08:57
#1

Råkade lägga i fel kategori. Skulle va "Fel/buggar med spelet" men kan ej ändra när jag skriver från mobilen.

simskontot
2016-02-07 09:39
#2

Alltså, detta var konstigt *skrattar*. Nu är det precis som allt på en gång började fungera igen. Som om ingen har kunnat ta sig fram till min tomt. Nu, när simsklockan är 17 så får jag inbrott… då kommer polis och städerska. Precis som att både tjuven och tjänsterna skulle kommit innan men det typ vart nåt stopp. Någon som vet varför? Hm. Jaja, jag tror iaf det är löst nu, håller tummarna!

simskontot
2016-02-07 09:42
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Alla på en gång 😂

Upp till toppen
Annons: