Annons:
Etikettthe-sims-4
Läst 3760 ggr
Fridaaaa
2016-02-23 18:08

Billigaste stället att köpa the sims 4?

Vilket är billigaste stället?
Kollade på t.ex origin och ligger på 599 kr, tycker jag personligen är rätt dyrt :/

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Annons:
isabella93
2016-02-23 18:15
#1

Komplett.se verkar vara billigast just nu eftersom de har rea: https://www.komplett.se/product/822261/spel-konsol/pc-mac/spel-till-pc/sims-4

Här är en lista på i princip alla ställen som säljer det, om du hellre köper en nedladdningsbar version eller handlar i en fysisk butik: http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=1868406

Tror jag köpte mitt för drygt 250 kr på Origin när de hade "Black friday"-rea i november, så det kan ju hända att de sänker priset igen.

Fridaaaa
2016-02-23 19:14
#2

#1 Ja jag vill ha nedladdningsbar, därav att jag kollade på origin :) 
Står inte vilka som har nedladdningsbara :/ Och där finns långtifrån alla butker registerade, vad jag märkt på andra produkter i alla fall :/ 

Det var inte dyrt,  :) Men black friday dröjer vad jag vet och inte sett dem gå så lågt annars :/

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

SegerSims
2016-02-23 19:42
#3

Det var även billigt på julrean, halva priset. Så har du inte bråttom så får du hålla utkik efter nästa rea. :)

Fridaaaa
2016-02-23 20:33
#4

#3 Nja bråttom och bråttom, var sugen på att testa det nu :)

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Aniara14
2016-02-25 23:16
#5

#2 Varför vill du inte köpa det på DVD lika gärna? Har du inte DVD spelare på datorn?

An ounce of prevention is worth a pound of cure

Fridaaaa
2016-02-26 09:33
#6

#5 Har CD-läsare på datorn men föredrar det digitalt :)

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Annons:
[xMondSy]
2016-02-26 18:39
#7

Cdon har väl digital utgåva har jag för mig? annars är det bara att köpa en fysisk kopia och ladda ner med nyckeln på origin sedan. Jag gör faktiskt så och älskar att spela utan skiva i men att även ha fodralet uppe på hyllan ifall att :-)

Fridaaaa
2016-02-26 20:53
#8

#7 Hur kan man göra det, så man slipper använda DVD?

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Mitchika
2016-02-26 21:08
#9

Jag köpte själv spelet i fysisk form när det kom ut och jag behöver inte använda skivan när jag spelar. Spelet registrerades på mitt Originkonto (använde koden jag fick med i spelet), laddades ner därifrån och jag behöver bara logga in där, antingen online eller i offline-läge, för att kunna spela. 🙂

Det ska ske automatiskt, har jag för mig. Du kan inte spela spelet utan att ansluta det till ett Originkonto via installationskoden. Därefter, oavsett om du äger DVD:n eller en digital kopia, finns spelet på ditt Originkonto och du kan spela det där. Du behöver inte röra fodralet eller skivan igen. Jag har i alla fall aldrig behövt göra det. 🙂

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

Fridaaaa
2016-02-26 21:14
#10

#9 Aa vad smidigt, visste jag inte att man kunde :D

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Mitchika
2016-02-26 21:17
#11

#10 Se till så att du inte köper spelet begagnat bara! Koden är det viktiga och den låses till det Originkonto man först registrerar den på. Köper du spelet begagnat och koden redan är registrerad på ett annat konto så är det ganska kört.

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

Fridaaaa
2016-02-26 21:27
#12

#11 Ja det kan man ju kolla upp innan i så fall :D

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Upp till toppen
Annons: