Annons:
Etikettfel-och-buggar-med-spelet
Läst 1262 ggr
Moaandersson
2016-02-24 20:17

Sims 3 vill inte!!

Mitt sims 3 började lagga nåt otroligt för nästan ett halvår sen. Spelet fryser när jag börjar spela med simmarna, det kommer liksom upp en ruta på skrivbordet som inte syns i spelet men pilen ändras från simspilen till vanliga datorpilen när jag för datormusen över skärmen. Svårt att förklara! Sen stängs spelet ner och denna ruta försvinner så jag ser inte vad det är som stör! Kan någon snälla hjälpa mig, har inte kunnat spela på jättelänge!

Annons:
Aniara14
2016-02-25 23:34
#1

#0

1. Vad har du för dator? Skriv fabrikat och fullständigt modellnamn -och nummer, och/eller lägg in en länk till den här.

2. "det kommer liksom upp en ruta på skrivbordet som inte syns i spelet men pilen ändras från simspilen till vanliga datorpilen när jag för datormusen över skärmen. Svårt att förklara!"

Ta en skärmbild på detta, och lägg in den här så blir det nog lättare att gissa vad det kan bero på.

An ounce of prevention is worth a pound of cure

[Tamani]
2016-02-28 23:49
#2

Prova klicka på windows knappen på tangentbordet eller ändra till fönsterläge i spelet, har du moddat spelet? Isf ta bort de senaste installerade moddsen :)

Upp till toppen
Annons: