Annons:
Etikettövrigt
Läst 911 ggr
JuniHundar
2016-03-05 13:04

Favvo Sim, men vad ska jag göra?

Varje dag är likadan…. det börjar bli tråkigt nu. det är min favorit sim (Hon heter Ronja) och hon har pojkvän och så. Men jag vet inte om jag är redo för att hon ska skaffa barn… Tycker ni att hon ska det? Jag är helt kär i henne och vet inte jag pallar ha en stor familj…  I huset hon bor i finns det plats för iallafall en till vuxen och två barn. Hon jobbar jätte mycket (för att hon har problem med ekonomin) . Ronja jobbar som författare :) och hon bor helt själv. Så vad tycker ni att jag ska göra med hennes liv? tack på förhand :)

Annons:
[masken123]
2016-03-14 20:41
#1

Ofta när jag spelar, skaffar jag oftast barn ganska snabbt. Då brukar det i 9 fall av tio bli så att de jobbar, tar hand om barnen och inget annat, vilket blir tråkigt efter ett tag. Så mitt tips är att hitta på andra saker först. Flytta, byt jobb, skapa drama (var otrogen osv), res, skaffa husdjur (om du spelar sims 3) eller be pojkvännen flyta in.  Sedan kan simmen skaffa barn om du vill. När jag spelar så blir det ofta tio gånger roligare!

SilverZalgo
2016-03-15 09:42
#2

Jag brukar se hur många pojk- och flickvänner jag kan ha samtidigt utan att de vet om varandra. Bjud sedan in alla på en stor fest :)

kaninsköld
2016-03-17 15:25
#3

Haha #2

Mvh Kaninsköld

Upp till toppen
Annons: