Annons:
Etikettövrigt
Läst 3681 ggr
Moln32
2016-03-19 15:45

Vilket Sims är bäst?

Personligen så tycker jag att utseendet på Sims4 är mycket bättre än Sims3. Det finns mycket fler möjligheter i byggläget när man ska ex. Bygga hus, inreda osv. Det finns även fler möjligheter i Skapa sim läget. Jag tycker Sims4 är mycket bättre än Sims3 men det är några saker som inte övertygar mig helt. *Inte fri utan är mer indelat "kvarter" * Laddar mer än Sims3 *Inte så mycket tillbehör (inte än iaf) * Gammla bra saker från Sims2/3 finns inte kvar Något som många har trott fel är att man kan placera ut redan färdiga rum i Sims4 är en ny sak. Faktiskt så finns det redan i Sims3 också där det finns flera olika rum, pooler mm. Det finns som en ikon i byggläget som ser ut som en passare och heter typ planritningar tror jag. Men iaf så finns det redan och många tror att det är en ny grej. Kan inte alla skriva vilket Sims ni tycker mest om? Sims, Sims2, Sims3 eller Sims4? Och är det bara jag som vill typ blanda Sims3 med Sims4??

Annons:
Mitchika
2016-03-19 15:48
#1

Vill bara inflika snabbt att du inte är den enda som tycker att man skulle kunna blanda spelen. Blanda det bästa av The Sims 3 med det bästa av The Sims 4 och vi skulle få det ultimata The Sims-spelet! 😍

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

Zolah
2016-03-19 17:53
#2

rent utseende osv tyckte jag bäst om i tvåan - spel osv var trean trevligast med.

4an… känns som en snyggare version av 1an och det är dåliga betyg från mig

Williams mamma
2016-03-19 19:32
#3

URSÄKTA MEN SIMS 4 LADDAR INTE MER ÄN SIMS 4 NU LJUGER DU

Twix*
2016-03-19 19:51
#5

Tycker 3an duger alldeles utmärkt enligt mig 😊

Mitchika
2016-03-19 20:06
#6

#3 Var vänlig och skriv inte all din text med stora bokstäver. Det uppfattas som att man skriker och ser väldigt otrevligt ut. Det du vill säga kommer fram lika bra om du skriver lugnt och sakligt. 🙂

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

Annons:
Upp till toppen
Annons: