Annons:
Etikettts3-allmänt
Läst 1962 ggr
kitte94
4/3/16, 2:29 PM

Flytta familj till annan stad?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har funderingar på att flytta min simsfamilj(sims 3) till en annan stad snart. Men påverkas deras familjeträd då? Kommer släktingarna till den ingifta mannen(som nyss dött) finnas kvar i familjeträdet eller kommer det bli som om dom inte finns?

Har redan tappat de simmar jag började med pga någon bugg med resande till andra länder.

Annons:
MyNameIsWilma
4/3/16, 8:53 PM
#1

Nej det ska det inte göra men du kan väl ta med dig gravstenarna för säkerhetens skull!

[xMondSy]
4/3/16, 8:54 PM
#2

Allt mitt försvann när jag flyttade till en annan stad! Men de kanske har ändrat det nu :-)

kitte94
4/3/16, 9:44 PM
#3

Jag vet ju att relationer med andra utanför hushållet försvinner. Det står ju. Kan ju ta med gravarna. Två av dom är ju grundarna som blivit avskurna från familjeträdet. Så gör ju inte så stor skillnad.

Bara Anna
4/4/16, 6:30 AM
#4

Om du fortfarande vill flytta så finns ju alltid alternativet att skapa ett externt familjeträd! Använd t. ex family echo eller ancestry för att lägga till dina simmar för hand.

Me. Myself & My Sims

http://www.memyselfandmysims.se

kitte94
4/4/16, 8:42 PM
#5

Får se. Har precis gjort en fin gård åt dom. Men nåt har blivit konstigt eller va iaf. vet inte om det är så än för stängde av. Mina tonårssimmar tog hem en skolkamrat och då skulle de ju umgås, men dom kunde inte göra något. kunde bara dissa och be att sluta med de gjorde. Även när de blivit vänner. Men under balen så blev dom "på g" så får se vad om de funkar nu. vore tråkigt annars för dom verkar passa ihop ^^

Upp till toppen
Annons: