Annons:
Etikettfel-och-buggar-med-spelet
Läst 1186 ggr
IASockertopp
2016-04-10 23:32

the Sims medeltid Ambitationer

Jag blir tokig på spelet och hoppas det fortfarande finns folk som spelar det som kan hjälpa mig. Jag har uppfyllt flera av kraven för att låsa upp nya platser på huvudmenyn men jag har fortfarande bara fyra områden upplåsta, Jag har nivå 10 på Alla, vissa över 30 bonusnivåer. Jag har flera stycken med över 50 nattskatta i väskan. Jag har fullt på kultur, säkerhet o. dyl. men INGET händer! Läste på en sida för ett tag sen att man måste göra upp alla UP, men hur gör man det?

/IA

Annons:
DiamondIce
2016-04-12 16:00
#1

Jag spelar fortfarande, men jag förstår inte vad det är du frågar efter? Är det den här menyn du menar?

IASockertopp
2016-04-13 10:54
#2

Exakt d, det är den jag menar.

/IA

DiamondIce
2016-04-13 12:07
#3

Du måste uppfylla den förra ambitionen i ett rike för att låsa upp nästa. Så om du spelar den där man ska bli allierad med flera nationer så spelar det ingen roll hur många bonusuppdrag du gör, du kommer inte låsa upp nästa ambition förens du är allierad med länderna runt om dig 🙂 Samma sak om du spelar den där man fokuserar på att det egna lander är välmående, då måste du se till att hälsa och kultur (tror jag) är fulla och att du har så många byggnader som möjligt.

För att få slut på UP (uppdragspoäng) så gör du nya uppdrag tills dina UP är slut, och innan dess ska du alltså försöka klara din nuvarande ambition. 

Nummer #6 i den här tråden förklarar det mycket bättre än vad jag gör! 😃

IASockertopp
2016-04-14 08:23
#4

Jag har uppfyllt allt det där men dom låses inte upp ändå.

/IA

DiamondIce
2016-04-22 11:17
#5

Vilken är det du spelar på just nu? Och -kanske dum fråga- men har du uppdaterat spelet till senaste uppdatering? 🙂

Upp till toppen
Annons: