Annons:
Etikettfusk
Läst 53638 ggr
Haflinger
5/5/16, 2:35 AM

Låsa upp karriärsmöblerna?

Hej!

Jag undrar helt enkelt hur jag låser upp de möblerna som man bara kan köpa genom att uppnå vissa mål/ha en särskild nivå på en karriär.

Jag har hittat ett fusk om detta tidigare som funkat, men nu när jag blev sugen på att spela igen några månader senare så funkar inte det fusket(är nästan helt hundra på att det är samma som tidigare). Någon som vet något om detta? :)

Sen är jag även sjukt nyfiken på om och när en expansion med djur kommer att komma, ingen som har lite information? 😉

Annons:
Calcifer
5/5/16, 2:56 AM
#1

Control+C för att få upp fuskrutan, sedan skriver du först testingcheats on och klickar enter. Ta upp rutan igen, skriv bb.ignoregameplayunlocksentitlement och enter.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Eawysims
5/5/16, 8:17 AM
#2

Finns ingen information om när djur kommer. Det har bara frågat på en av deras facebooksidor vad folk vill ha i en djurexpansion och sen rätt nyligen skickade de ut en undersökning till några.

http://eawysims.blogg.se/ - Min simsblogg (nyheter, historier, cas m.m.)

Katniss
5/11/16, 8:41 PM
#3

#1 funkar den även till Sims 3?

R.I.P. Anton 💔

Calcifer
5/11/16, 8:46 PM
#4

#3 Det enda fusk jag vet till Sims 3 som låser upp diverse grejer är "buydebug" efter "testingcheatsenabled true". Däremot har jag ingen större koll på om det låser upp karriärsmöbler - finns det ens till trean? xD


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Katniss
5/11/16, 8:48 PM
#5

#4 vet inte :p

R.I.P. Anton 💔

Calcifer
5/11/16, 8:49 PM
#6

#4 Det fusket låser i alla fall upp möbler och liknande som inte finns tillgängliga i vanliga byggläget.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Annons:
Eawysims
5/11/16, 9:27 PM
#7

#4 Nej, finns inga karriärsmöbler till Sims 3. Det var en ny grej för Sims 4.

http://eawysims.blogg.se/ - Min simsblogg (nyheter, historier, cas m.m.)

Upp till toppen
Annons: