25. Övrigt

Känner någon igen...

2016-05-22 22:10 #0 av: Mitchika

... en viss sim i den här listan? Jag gjorde det. Oskyldig

http://www.expressen.se/omtalat/livet/21-saker-alla-som-spelade-the-sims-kommer-att-fa-en-nostalgitripp-av/

Sajtvärd för Pokémon iFokus
Medarbetare på The Sims iFokus
"Perfektion är en väg, inte ett mål." 

Anmäl
2016-05-22 22:33 #1 av: Eawysims

Alltså, saknar musiken så mycket från Sims 1 i köp- och byggläget. Tycker det är så synd att musiken inte känns likadan längre i Sims 3 och 4. Tror Sims 2 hade ungefär samma känsla på musiken som Sims 1, är inte riktigt säker eftersom jag inte spelat det så mycket.

Anmäl
2016-05-22 22:52 #2 av: Mitchika

#1 Ja, jag älskar att lyssna på musiken i köp och byggläget när jag spelar ettan. Underbar musk fylld med nostalgi. Kär

Däremot stänger jag ofta av det i dom andra Simsspelen, fast det beror mycket på att jag lyssnar på musik eller ser på TV-serier medan jag kör dom spelen. 

Anmäl
2016-05-26 15:07 #3 av: SimsBrooke

Vilken sim tänkte du på? Man känner ju igen Bella Spök. Någon annan du tänkte på?

Sajtvärd för The sims ifokus
Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke

Anmäl
2016-05-26 15:09 #4 av: SimsBrooke

Vilken sim tänkte du på?
Man känner ju igen Bella Spök, tror även Michael Ungkarl var med om jag minns rätt på hans namn,

Anmäl
2016-05-26 16:00 #5 av: Mitchika

#3 Flera av dom är mina bilder, från min The Sims 1 tråd! Bland annat är det Karl-Ulrik på bilderna, inklusive hans adoption av Ulla-Berta. Många av bilderna är beskurna, men jämför man dom med mina i tråden  ser man vart dom kommer ifrån. Skrattar

Ena bilden har dessutom Chers gravsten med i ena hörnet, samt tulpanerna som Hethals och Facklan käkar. 

http://thesims.ifokus.se/discussions/53bdca6d8e0e747083002b04-nostalgi-the-sims-1

Anmäl
2016-05-26 20:43 #6 av: SimsBrooke

#5 :O VA? Detta måste jag kolla :D

Anmäl
2016-05-26 20:45 #7 av: SimsBrooke

Men vad roligt igentligen :D

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.