Annons:
Etikettthe-sims-4
Läst 821 ggr
Ikajo
2016-05-25 19:01

Dine out Game play trailer

Jag ser i alla fall fram emot det här. Jag hoppas på att syrran vill köpa den i examenspresent till mig. För i juni tar jag examen från högskolan! I stort sett samma dag som det här kommer ut!

//Sofia - Sajtvärd på Feminism iFokus
Officiell titel: Professionell Skrivare
Du kan läsa text skriven av mig här

Annons:
Eawysims
2016-05-25 19:24
#1

Längtar supermycket tills det kommer ut, och ännu mer nu efter att ha sett den här trailern. Gillar ju att laga mat irl, och se andra laga mat på typ youtube osv så känns kul att de har gjort ett game pack om ett av mina största intressen.

http://eawysims.blogg.se/ - Min simsblogg (nyheter, historier, cas m.m.)

Mitchika
2016-05-25 19:30
#2

Ah, jädrar.. det där ser ju kul ut.. 😮

Jag tror Luka och Hector skulle kunna ha kul med att starta en restaurang. Annars har jag ju dessutom min fullt tränade kock Devon. Han kanske är sugen på att starta eget? 

Lite OT, men GRATTIS i förskott till examen! 😃🥳

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

Ikajo
2016-05-25 19:37
#3

#2 Tack. Jag sitter och sliter med min C-uppsats som ska vara klar om bara några dagar nu. Men det ser ut att bli bra.

Min plan är att ta reda på om man kan börja med ett litet hak där man gör allt själv och sedan långsamt utöka.

//Sofia - Sajtvärd på Feminism iFokus
Officiell titel: Professionell Skrivare
Du kan läsa text skriven av mig här

Mitchika
2016-05-25 19:41
#4

#3 Åh, det vore underbart om man kunde! Jag funderade på att låta Devon och Grant starta restaurangen tillsammans och sen kanske ta in barnen när barnen blir äldre och göra det till en större, familjedriven restaurang. Det skulle jag gilla. 😃

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

SimsBrooke
2016-05-25 20:00
#5

Jag längtar som tusan till det där :D Ska bli kul att äga sin egna restaurang. Ska försöka bygga en snygg restaurang plus ha ett cafe på andra sidan väggen =) Eller där man kan köpa fika och sånt om det går med Dags att jobba :D

Och grattis till Examen =)

Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke

Ikajo
2016-05-25 20:51
#6

#4 Jag får se när jag kan ta reda på det dock 😛 inte bara jag som har ont om pengar… Men jag hoppas. Inget jag har sett hittills har gett svar åt det ena eller andra hållet.

#5 Tack! Jag har analyserat två svenska kriminalromaner för min uppsats 🥵 med tre olika analysmetoder… bara lite kvar…

//Sofia - Sajtvärd på Feminism iFokus
Officiell titel: Professionell Skrivare
Du kan läsa text skriven av mig här

Annons:
Bara Anna
2016-05-27 08:35
#7

Inser nu att jag verkligen LÄÄÄÄNGTAR att få sätta tänderna i DINE OUT. Varför? För att det innebär att äntligen kan jag ta mina Bachelor-kvinnor på middags-dejter! <3

Me. Myself & My Sims

http://www.memyselfandmysims.se

Upp till toppen
Annons: