Annons:
Etikettts1-och-ts2-allmänt
Läst 908 ggr
Panthola
2016-05-25 22:13

SIMS 1 (igen..)

Jag har fått det att fungera att spela sims 1 nu, men!!! Jag avinstallerade allt pga lite buggar och saker som fattades i spelet, och nu när jag försöker installera om det igen så står det, på Livin it up och House Party (som är de enda jag testat än så länge) att det redan finns en version av 1.2 installerat? Men på launchern så finns bara knappen Installera och sakerna som kommer till finns inte i spelet? Jag har testat att ta bort alla filer jag hittar som jag vet är till Sims 1 men ingenting fungerar? Har lite panik för det känns som om allting går fel hah Å andra sidan kanske det är ödet som försöker få mig att lägga detta åt sidan och fokusera på det när jag inte mår dåligt, men jag vet inte? Ödet är kind of mitt sätt att tänka btw, så ni inte undrar vad jag svamlar om haha Kan dock spela Sims 1 med  grovt mycket, extrema knäpp-fel (hrm hrm vill inte säga sanningen, så ja.. du vet det där "peppar peppar ta i trä" mhm?) på mina föräldrars dator, men vill ju kunna spela det på min egen laptop :(

Annons:
Panthola
2016-05-27 09:58
#1

:/

Upp till toppen
Annons: