Annons:
Etikettpresentera-dig
Läst 977 ggr
Simsdeluxe
2016-06-02 11:35

Presentation: Simsdeluxe

Hej på er! Jag är ny här och tänkte att det är trevligt om man presenterar sig själv. Har läst trådar här under flera år men aldrig blivit medlem men nu tänkte jag att det är dags. Jag vet inte hur aktiva ni är eller hur lätt det är att komma in i gemenskapen men jag ska göra ett försök! 

Om mig: 
Jag heter Sara, är 24 år (men känner mig ibland som 12) och jag jobbar i en telefonväxel där jag kopplar folk till rätt personer. Någon dag hade jag tänkt att jag ska bli en lärare och på min fritid så spelar jag Sims (of course), kollar en del serier (ÄLSKAR Grey's Anatomy!!) och hmm.. umgås med min familj och mina vänner. En hyfsat vanlig tjej mao och det är himlarns najs att vara just "vanlig" tycker jag. 

Jag driver en blogg som heter Simsdeluxe och jag är inne på mitt fjärde år med bloggen nu. När jag spelar Sims så spelar jag nästan alltid TS3 men ibland får jag för mig att spela TS2 eller TS4 också. Jag är beroende av CC och laddar ner mer än jag behöver. Spelar mest på min PGC, som också är en återkommande omtyckt story på min blogg. Är snart på G7! 

Jag ser fram emot att diskutera med er här! 
Ha det fint!

Annons:
myismyname
2016-06-02 11:36
#1

Välkommen hit! 😃

Atria Rattery i Piteå, Norrbotten (finns även på facebook)

Medarbetare på The Sims i Fokus och Råttor i Fokus

Mitchika
2016-06-02 12:16
#2

Varmt välkommen hit, hoppas du kommer trivas! 😃

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

Eawysims
2016-06-02 12:54
#3

Välkommen hit! Älskar också Grey's Anatomy, kollar just nu på Private Practice (som äntligen finns på viaplay) som är en spin-off till Grey's.

http://eawysims.blogg.se/ - Min simsblogg (nyheter, historier, cas m.m.)

SimsBrooke
2016-06-05 08:50
#4

Varmt välkommen hit 😃 Hoppas du ska trivas!
Jag är Sajtvärd för The sims iFokus så om du har några funderingar över sidan eller några andra frågor är det bara du skickar iväg ett PM =)

Och för övrigt älskar jag Grey's Anatomy också :D

Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke

Upp till toppen
Annons: