Annons:
Etikettts3-allmänt
Läst 793 ggr
Kaninlover4life
2016-06-17 15:58

Hur brukar era familjer se ut?

Hej!
Tänkte att det kunde vara kul om ni skrev och berättade hur era familjer brukar se ut på TS?
Jag brukar oftast göra ett par (ungdomar), som får höja upp färdigheter och nå toppen i sin karriär och senare skaffa barn och eventuellt husdjur!

Eller en ensam tjej som skaffar karriär och partner! 

Hur brukar era hushåll se ut? :)

Annons:
Sabsan
2016-06-17 16:54
#1

Det beror på om jag spelar en challange/legacy eller inte. Gör jag inte det så spelar jag mig själv (japp, så ego är jag, hehe). Jag själv som ungdom med min partner blir det väl oftast. Och så fokuserar jag på kariärer, färdigheter och sedan barn. Eller så spelar jag mig själv ensam och bygger upp det utifrån det istället ibland med vissa mål som är så långt ifrån min egen vardag som möjligt. Spelar jag 3:an så har jag ibland djur, ibland fokuserar jag istället på häxkraft. Beror på. :)

Är det någon mer än jag som låter  huvudkaraktären föreställa en själv?

När jag spelar legacy eller en utmaning så beror det ju på vad den går ut på. Men då spelar jag aldrig "mig själv" utan hittar på en karaktär istället. :)

kaninennea
2016-06-17 21:43
#2

Jag gör en ungdom (tjej) som först jobbar tills hon är på en bra nivå typ eller åker till universitet och sen träffad hon en partner. Då bor de oftast i Bridgeport. Sen skaffar de barn och flyttar till Sunset Valley eller någon annan stad med hus osv.

Eawysims
2016-06-17 22:34
#3

Lite olika faktiskt, förut fokuserade jag mycket på jobben och färdigheterna men nu försöker jag att inte göra det lika mycket längre. Blir så repetitivt, så nu försöker jag ha en historia i huvudet när jag spelar. Ingen direkt komplicerad men ändå något som gör att man orkar spela med samma familj en längre stund.

http://eawysims.blogg.se/ - Min simsblogg (nyheter, historier, cas m.m.)

Problemati
2016-06-18 11:20
#4

Brukar inte spela så mycket - kommer oftast inte så långt eller när jag väl gjort det har jag nya idéer i huvudet så jag startar en ny för att bygga igen. 

Men brukar oftast göra ett par ungdommar på TS3 med husdjur som jag spelar.
Nu funderar jag dock på om jag ska göra en story till yt eller instagram. :/

Upp till toppen
Annons: