Annons:
Etikettfel-och-buggar-med-spelet
Läst 1009 ggr
Meyzen
2016-06-18 11:40

The Sims 3 har slutat fungera

Hej!

Jag har försökt ladda ner The Sims 3 via Origin på min pojkväns dator, men det vill inte fugnera. När nerladdningen är klar och vi försöker starta upp spelet kommer det inte upp något utom den lilla rutan som säger att "The Sims 3 har slutat fungera". Vi får inte ens upp en svart skärm som de flesta brukar ha problem med.

Jag har letat på internet efter en lösning men ingen verkar ha haft samma problem som oss. Jag hittar heller inte min skiva så jag kan inte installera spelet på det viset.

Finns det någon lösning till detta? Jag kan även tillägga att i Electronic Arts-mappen finns inte någon mapp som heter The Sims 3, så det kan inte ens ha installerats om jag har förstått det rätt.

Tack för svar!

Annons:
Problemati
2016-06-18 12:10
#1

Prova installera om först och främst. Fungerar inte det - kontakta EA. Det är mitt förslag. :)

Meyzen
2016-06-18 17:10
#2

#1 Jag har provat att installera om minst tre gånger, men grejen är att det inte riktigt finns något att avinstallera. Jag har en ikon till spelet, men ingen mapp. Finns det inegn annan lösning än att kontakta EA? Tar så lång tid att få svar :)

Eawysims
2016-06-18 17:13
#3

Testat detta?

http://eawysims.blogg.se/ - Min simsblogg (nyheter, historier, cas m.m.)

Meyzen
2016-06-20 15:28
#4

#3 Alltså grejen är ju den att det inte finns någon The Sims 3-mapp i Electronic Arts-mappen, så den guiden fungerar nog inte i det här läget tyvärr :/ Tack ändå!

Upp till toppen
Annons: