Annons:
Etikettfel-och-buggar-med-spelet
Läst 1016 ggr
Frida Reis
6/21/16, 9:02 AM

Åldrades för snabbt! (Sims 4)

Hej, jag skapade två vuxna och pausade deras åldring så att de kunde ha en chans att samla ihop innan de skaffade barn. Jag startade sedan åldrandet och fick henne gravid och nu när hon kan föda när som helst så ser jag att hon har 0 dagar till att åldras till gamling. Jag fick panik och gick in och ändrade till att de skulle leva länge men det stod fortfarande 0  dagar kvar till åldring. Jag tittade då på killen och det stod att det var 60 dagar för honom. Vet inte om det är något bugg eller något, men jag vill verkligen inte att hon ska bli gammal nu och att hon kommer dö så mycket tidigare en honom…  Kan det fixas så att det skiljer några dagar mellan dem och att de är långt från gamla?

Annons:
LottaV
6/21/16, 10:33 AM
#1

#0 det har hänt mig också och jag tror det har med den senaste uppgraderingen att gör 😡

Ett gott skratt förlänger livet

SegerSims
6/21/16, 12:39 PM
#2

När barnet är fött så ska det vara som vanligt igen. hennes åldrande stannar när hon är gravid. :)

Frida Reis
6/21/16, 10:46 PM
#3

#4 men få kommer hon bli gammal…

Bara Anna
6/22/16, 5:44 PM
#4

Om du installerar MC Command Center så kan du ändra ålder för simmarna. Inte exakt på dage men om sim skall vara vuxen ungdom etc

Me. Myself & My Sims

http://www.memyselfandmysims.se

Upp till toppen
Annons: