Annons:
Etikettts3-allmänt
Läst 1617 ggr
SegerSims
6/28/16, 2:52 AM

Alla The Sims 3 är på REA!

Annons:
Hallonsmurfen
6/28/16, 11:07 AM
#1

Usch och fy i såna här tillfällen ångrar jag att jag har alla Sims 3 expansioner och köpt dem för massa pengar istället för att kunna köpa dem nu haha… Well well, kanske får införskaffa något prylpaket?

Medarbetare på Pokémon iFokus

Hallonsmurfen
6/28/16, 11:16 AM
#2

Vilket prylpaket är det bästa tycker ni? Jag har bara Katy Perry sötsaker, Gasen i botten och Stadsliv (tror jag, jag vet inte men jag fick något prylpaket gratis av Origin typ och jag tror det är Stadsliv). 

Sen har ju Origin rea på Sims 4 också, 60% på bas spelet och 50% på de två expansionerna. Kanske jag borde införskaffa något av expansionerna, hmm? Det kanske skulle få igång mitt intresse för fyran mer

Medarbetare på Pokémon iFokus

Eawysims
6/28/16, 1:38 PM
#3

Om jag inte minns fel så kan man inte blanda, alltså att ha både från steam och origin?

http://eawysims.blogg.se/ - Min simsblogg (nyheter, historier, cas m.m.)

Hallonsmurfen
6/28/16, 2:27 PM
#4

#3 Hur menar du? 🤔

Medarbetare på Pokémon iFokus

Eawysims
6/28/16, 3:52 PM
#5

#4 Typ om man har grundspelet på Origin och en/ett expansion/prylpaket från steam så funkar det inte? Är inte säker men har för mig om att det var nåt sånt.

http://eawysims.blogg.se/ - Min simsblogg (nyheter, historier, cas m.m.)

Hallonsmurfen
6/28/16, 8:20 PM
#6

#5 Jaså åh, jag har aldrig använt Steam så jag trodde att det var någon sida där en beställde spel som en spelbutik, men då förstår jag vad du menar. 😛

Medarbetare på Pokémon iFokus

Annons:
SegerSims
6/28/16, 10:06 PM
#7

Dessvärre kan jag inte svara på om det funkar att blanda origin och steam. Jag har alla sims på origin men eftersom jag köper andra spel på steam och såg deras rea så ville jag dela med mig.

Steam är som Origin …. fast bättre om jag får säga så. :)

SegerSims
6/28/16, 10:09 PM
#8

Detta hittade jag just … 

I have The Sims 3 on Origin, how can I buy the DLC here and activate it on Origin without owning the base game on Steam.

Visar 1-1 av 1 kommentarer

marstinson  5 timmar sedan 

You can't. If you don't own the base game, Steam will not let you buy the EPs and SPs from them.

Upp till toppen
Annons: