Annons:
Etikettts3-expansioner-med-mera
Läst 1490 ggr
FemFem
6/29/16, 10:14 AM

TS 3 Övernaturligt - fråga

Jag har tänkt lite på att köpa TS 3 Övernaturligt! Det verkar kul, men jag gillar att spela verkligt också. Därför undrar jag om man kan ”stänga av” det övernaturliga när man vill? Alltså att man typ kan kryssa i några rutor och stänga av de övernaturliga varelserna, precis som man kan stänga av årstiderna/väder i Årstider. För jag vill kunna spela både övernaturligt och verkligt. ;)

Annons:
Gambino19
6/29/16, 10:56 AM
#1

gå in på inställningarna,om du bestämmer dig för att köpa spelet. Jag tror det ska gå eftersom årstider också är ett expansionspaket såsom övernaturligt. Men ni får rätta mig om jag har fel!:)

Hallonsmurfen
6/29/16, 2:58 PM
#2

Du kommer alltid ha möjligheten att göra övernaturliga simmar i CAS, men du kan stänga av övernaturliga varelser i inställningar så att invånarna i staden inte är övernaturliga (dock tror jag inte att zombies går att stänga av utan mods)

Medarbetare på Pokémon iFokus

Eawysims
6/29/16, 3:25 PM
#3

Brukar ställa in månen på typ halvmåne så slipper jag zombies, annars ska de gå att stänga av resten i inställningarna som Hallonsmurfen sa.

http://eawysims.blogg.se/ - Min simsblogg (nyheter, historier, cas m.m.)

Aniara14
6/30/16, 11:27 PM
#4

Man kan även använda "testingcheatsenabled on" fusket (utan citattecken), och sen hålla ner Skift tangenten, klicka på brevlådan och välja "Övernaturlig befolkningskontroll."

An ounce of prevention is worth a pound of cure

Upp till toppen
Annons: