Annons:
Etikettteknisk-hjälp
Läst 947 ggr
swesimon
2016-07-23 10:58

The sims 3 store-föremål borta

Hej!

Då det uppstod problem med "The sims 3 " för mig (det gick inte att ladda ner någontng från exchange eller store) avinstallerade jag samtliga spel och installerade dem på nytt. Sedan tidigare har jag back-up på alla mina sparfiler från en tidpunkt då spelet funkade utmärkt så allt som är viktigt har jag alltså sparat. När jag lade in dessa sparfiler i dokument/electronic arts får jag upp mina sparfiler samt alla exchange föremål i spelet, MEN inga store föremål alls. I de sparfiler jag har back-up på är samtliga store föremål installerade, men av någon anledning är de inte installerade i spelet och går heller inte att installera genom the sims 3 launcherns "nedladdningar"-sektion. Sedan ominstallationen har jag fått uppdatera mitt spel ett par gånger och även fått information om att "spelet inte är kompitabelt och måste uppdateras". Trots alla de uppdateringar jag gjort finns store-föremålen inte till hands. Varför blir det så här? Någon som vet hur man löser detta?

Annons:
Eawysims
2016-07-23 16:30
#1

Har du testat att patcha med superpatchen? Här är för PC och här är för mac.

http://eawysims.blogg.se/ - Min simsblogg (nyheter, historier, cas m.m.)

swesimon
2016-07-24 12:04
#2

Ja, men det funkar ändå inte. Allt som hände var att språket blev engelska i launchern :/ Den vägrar alltså få store-föremålen installerade och det är extremt störigt

Upp till toppen
Annons: