Annons:
Etikettts3-allmänt
Läst 948 ggr
SimsLinn
7/29/16, 1:32 AM

Lägga till använda TS3 Expansionspkt i Origin?

Hej!

Jag har några funderingar som jag tänkte att kanske admins (eller väldigt erfarna simmare/allmänt duktiga på EA/Origin) kan hjälpa mig med.

För ca 5 år sedan hade jag en gammal PC med alla mina TS3-spel på. När jag sedan fick en ny dator (Min nuvarande, Macbook Air) så var jag då tvungen att ta bort de spelen (för mina systrar skulle få ta över min gamla dator), och kunde då inte installera spelen igen eftersom det inte finns något CD-uttag på MacBook Air:en och hade då ingen extern hårddisk. 

Nu vill jag installera dessa igen och jag vet att det går ju att installera via Origin, vilket jag då har gjort med mitt Sims 4 och Sims 3, som jag då gjorde för länge sedan. Jag har då alla mina expansionspaket kvar till mitt TS3 som jag vill installera igen och jag har försökt lägga till produktkoden i Origin, MEN det står att produktkoden redan är använd. Jag har använt dem en gång i tiden när jag installerade dem på min gamla dator, men inget mer annars. Och jag vägrar köpa dessa igen då de kostar hur mycket som helst, och jag har ju redan köpt alla en gång så varför ska jag köpa dessa igen?

Så, är det någon som vet hur jag ska gå till väga? Kan man ringa EA och be dem "låsa upp" koden eller be dem lägga in det i spelet åt mig? Väldigt tacksam för svar och förlåt för långt inlägg!

When life gives you lemon, make orange juice and leave the world wondering how the hell you did it. 


Annons:
Eawysims
7/29/16, 2:44 AM
#1

Du har inte haft ett Origin-konto förut eller kanske ett konto på thesims3.com? Om du inte har det så får du nog testa att chatta med någon som jobbar på EA, så kanske de kan hjälpa dig. Vet inte om de är villiga att "låsa upp" koden, men det är ju värt att testa i alla fall.

http://eawysims.blogg.se/ - Min simsblogg (nyheter, historier, cas m.m.)

Upp till toppen
Annons: