Annons:
Etikettthe-sims-4
Läst 1427 ggr
AilyAdams
2016-08-01 10:29

Funktionerna i Sims 4s Byggläge

Hej alla,

Gav upp på Sims 4 redan första veckan och spelar bara sims 3. Anledningen är byggläget. Jag älskar att skapa husen och tomterna som mina sims sen bor i. Sims 4 dödade den möjligheten.

Min fråga är, har byggläget blivit bättre (fler funktioner) sedan spelet lanserades?

 **************************
Heter det De eller Dem?

Annons:
AilyAdams
2016-08-01 10:38
#1

Vad jag menar är att möjligheterna i sims 4 är mer statiska. Det är lättare att bygga fantastiska hus i fyran men möjligheten till finess var bättre i trean. Markverktyget var en av mina favoriter för att skapa livfulla trädgårdar.

 **************************
Heter det De eller Dem?

DenLin
2016-08-01 11:02
#2

Tror inte att bygglovet har förändrats faktiskt. Jag tycker det fungerar bra, men som du så saknar jag markverktyget.

densomundrar
2016-08-01 12:29
#3

Laddar endast ner mina hus men igår skulle jag bygga om ett nerladdat men jag höll på att bli tokig! Det "nya" byggläget är säkert bättre, bara man lärt sig det, vilket jag inte har :-( Det som jag tycker är oerhört praktiskt är ju att man kan flytta och ändra storleken på rum vilket man inte kunde i trean, när jag väl byggde något kom jag senare på att jag ville ha det på annat sätt och då fick man bygga om och det vart inte alls lika bra, nu flyttar man bara rummen, älskar det :-)

Upp till toppen
Annons: