Annons:
Etikettteknisk-hjälp
Läst 882 ggr
Hoseok
2016-08-03 15:08

Går inte att starta Sims 3

Installerade Sims 3 med alla expansioner och prylpaket igår. Lyckades igår få igång det, även fast det var krångligt. (Var tvungen att vänta tills launchern kördes igång vilket tog 15 minuter, sen kunde jag köra. Försökte jag starta utan launchern var det bara en svart ruta).

Nu kan jag inte starta spelet alls. Försöker få upp launchern och processen kommer upp, men inget händer. Har försökt stänga processen och försöka igen, men samma sak.

Försöker jag starta spelet utan launchern så startas spelet med den svarta rutan igen.

Det tog totalt 5 timmar att installera alla spelen. Så jag undviker mer än gärna att behöva installera om allting..

Kan säga att problemet dök upp innan jag la in mods och jag har testat att ta bort mods också. Har även rensat mina sparade spel (Problemet dök upp innan det också) etc. Problemet har alltså varit sen jag installerade krångelspelet.

Någon som känner igen detta, alls?

Edit: kan nu tillägga att det inte ens går att stänga ner processen av Launchern. Och ja, jag har testat starta om datorn.

Annons:
Hoseok
2016-08-03 15:35
#1

Har nu uppdaterat drivrutinerna till grafikkortet och uppdaterat spelet till senaste patchen. Fortfarande samma problem. Börjar seriöst bli galen på det här.

Hoseok
2016-08-03 15:36
#2

Uppdatering: nu startade spelet.. Men det här är så krångligt. 
Edit: Alla mina filer är borta. Går inte att välja någon stad. Gjorde backup och la tillbaka dem men nope. Aaah.

Upp till toppen
Annons: