Annons:
Etikettthe-sims-4
Läst 1364 ggr
Deviance
2016-08-25 00:12

Trasigt custom content

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Har någon av er haft samma problem in game? Jag hade inga problem med deras hus tidigare, installerade annan CC och då började detta hända. Ingenting som borde påverka deras hem dock då det var CC som jag inte har på någon av mina simmar. Det ser ut som det dessutom strålar sådär från mängder av olika objekt: basegame soptunna, karriärsföremål, cc föremål osv. Det är så random så jag inte vet i vilken ände jag ska börja riktigt. Det försvinner dessutom i olika vinklar.

____________

hamstrar & fotografering

Annons:
Deviance
2016-08-25 00:22
#1

Video på problemet

____________

hamstrar & fotografering

alaliceee
2016-08-30 15:02
#2

Hmm, jag vet inte riktigt men ibland så kan ju cc vara lite buggat. Kanske att du borde radera de cc som är konstigt.

Deviance
2016-09-01 21:35
#3

#2 Ja det är ju precis det jag skriver haha. Jag har ju ingen aning om vilken CC det är som är trasigt eller hur det kan påverka även EA-objekt.

____________

hamstrar & fotografering

Bara Anna
2016-09-02 04:37
#4

Det absolut bästa (och tyvärr också det jobbigaste) är att ta bort alla cc och sedan lägga till dem en och en. Skit drygt jag vet men det är i princip enda sättet att ta reda på vilket/vilka cc som spökar. Om inget annat så motiverar det dig att börja organisera ditt cc…..

Me. Myself & My Sims

http://www.memyselfandmysims.se

Upp till toppen
Annons: