Annons:
Etikettteknisk-hjälp
Läst 896 ggr
Squidon
8/28/16, 6:40 PM

Koppla konton Sims 3:s hemsida-Origin

Mitt konto på Origin skapades flera år efter mitt konto på Sims 3:s hemsida och kontona är därför kopplade till helt olika mailadresser, vilket bland annat innebär att jag inte kan köpa simpoints och liknande. Vet någon ett sätt att fixa detta eller måste jag kontakta EA?

Annons:
Aniara14
8/28/16, 8:57 PM
#1

#0 Du måste kontakta EA:s kundservice, för det är bara dom som kan fixa sånt som har med konton att göra.

Har du kollat om du kan få gratis SimPoints genom att låtsas titta på deras reklamvideosnuttar? I så fall slipper du köpa SPs för egna pengar.🙂

An ounce of prevention is worth a pound of cure

Squidon
8/29/16, 5:00 PM
#2

Tack för hjälpen, jag får kontakta EA:s kundservice och se om de kan ordna upp det.

Det är så jag ar klarat mig hittills, men nu är det en värld jag gärna vill ha och jag har inte tålamodet att spara ihop 5 poäng i taget ☺️

Aniara14
8/29/16, 9:20 PM
#3

#2 Det är 2 år sen nu som jag höll på och samlade SimPoints genom att spela upp reklamvideos, så jag vet inte om allting funkar exakt likadant nu som det gjorde då.

Men då 2014 när jag höll på så behövde jag inte ha särskilt mycket tålamod, eftersom jag brukade få ihop SPs så det räckte till en värld på ca 2,5-4 timmar.

Ungefär 900-1000 SPs per timme brukade det bli, men då gäller det såklart att man använder rätt teknik för att kunna få så många som möjligt innan dom slutar komma för den dagen. När jag först började samla visste jag inte alls hur man skulle göra, och då blev det självklart mycket sämre resultat per dag.

I början på oktober 2014 hade jag köpt allt som finns i Store, så det är snart dags att fira 2-årsdagen av det härliga datumet!🙂

An ounce of prevention is worth a pound of cure

Squidon
9/11/16, 1:57 PM
#4

 #3 Herregud 😮 Över 900 simpoints per timme? Hur gjorde du för att lyckas med det? Det är ju så jag skäms över mina 100 per dag 😟

Aniara14
9/14/16, 9:35 PM
#5

#4 Nu har jag varit inne på Store sajten och testat lite hur det funkar under några dagar i följd, och jag tycker det verkar vara riktigt bra fart på dom små blå bonusrutorna fortfarande.🙂

Så här brukade jag göra för att få så många SP som möjligt:

1. Se till att alla former av Adblockers i webbläsaren är inaktiverade.

2. Gå till Store sajten och logga in, men tryck inte på den blå bonusrutan om det dyker upp en sån, vilket det bör göra.

3. Om du loggat in på Startsidan så bör du lämna den för där är det en del olika animeringar och grejor som gör att den blir onödigt rörig och långsammare att ladda om.

4. Gå istället till en produktsida för nån vanlig enkel köpgrej, vilken som helst där den blå rutan inte hamnar för långt ner på sidan så du måste scrolla för att kunna se och klicka på den.

5. Maximera webbläsarfönstret så det täcker hela skärmen för att få plats med så mycket som möjligt.

6. Skapa ett bokmärke för sidan du är på, kallas "Favoriter" i Internet Explorer, vilket är den webbläsare som jag alltid använde för detta.

7. Klicka 24 ggr på pilen längst till höger i detta bokmärke, eller använd Ctrl+Retur, tills du fått upp totalt 25 st flikar med samma sida. Stäng av ljudet på datorn, för annars kommer du att få höra många olika ljudspår samtidigt, vilket inte är så trevligt.

8. Gå tillbaka till första fliken, klicka på blå bonusrutan och starta videon.

9. Gå direkt vidare till nästa flik och gör likadant, fortsätt så tills du startat alla 25 videorna.

10. Gå tillbaka till första fliken och se om videon gått klart så du kan samla in SimPointsen. Om inte så fortsätter du till nästa flik och kollar där.

11. När du samlat in SP på en sida så laddas den automatiskt om och det kommer fram en ny blå bonusruta. Om det inte gör det så uppdatera sidan med f5 tangenten tills det kommer fram en ruta. Starta då den videon och fortsätt vidare.

12. Och sen är det bara att fortsätta jobba likadant med dina 25 flikar, antingen starta ny video, samla in poäng eller uppdatera med f5 tills ny blå ruta kommer fram. Och du håller på tills du antingen tröttnar, eller tills det slutar komma upp nya blå rutor fast du trycker f5 upprepade gånger.

OBS: Om du har en svagare dator kanske den inte klarar så bra att spela upp så många videos samtidigt, då får du anpassa dig till den och antingen öppna färre flikar, eller också låta en del flikar "vila" medan du jobbar med dom övriga.

Lycka till nu med SimPoint samlandet! Hoppas det funkar lika bra för dig som det gjorde för mig!🙂

An ounce of prevention is worth a pound of cure

Upp till toppen
Annons: