Annons:
Etikettthe-sims-4
Läst 2068 ggr
alaliceee
2016-08-30 13:39

Med moddar kan jag inte starta Sims 4?

Hej hej. Jag har spelat sims 4 länge nu och har laddat ner mycket cc. Idag när jag satte mig vid datorn så kunde inte  spelet starta alls när jag klickade på ikonen. Så jag tog bort allt cc och la det i en annan mapp, då kunde spelet starta igen fast allt cc var borta. Vet någon om det finns något sätt  att ta tillbaka mappen " mods " och spela som vanligt?

Annons:
Mitchika
2016-08-30 13:45
#1

Du har troligtvis en mod som inte är kompatibel med din version av The Sims 4 eller så har du får ner korrupt CC. Det låter troligare att det är det första. För att kunna lägga tillbaka Mods-mappen och spela som vanligt behöver du hitta filen eller filerna som krånglar och ta bort dom. 🙂

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

alaliceee
2016-08-30 14:47
#2

Tack för svaret! Men hur ska jag veta vilken mod som inte funkar? Har ganska många…

Mitchika
2016-08-30 15:27
#3

#2 Du får tyvärr köra med uteslutningsmetoden, är jag rädd. Lägga i en eller ett par filer i taget och försöka starta spelet och se om det fungerar. Funkar det inte med dom senaste en till två filerna du lade in så har du hittat boven. Har du mods i still med MC Command Center skulle jag börja med att ta bort dom först och se om spelet fungerar efteråt. 🙂

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

alaliceee
2016-08-31 13:56
#4

TACK SÅ JÄTTEMYCKET! Det första jag hittade var ett problem så uteslutningmetoden slapp jag nästan. Tack ännu en gång, du räddade mitt liv haha. <333

Upp till toppen
Annons: