Annons:
Etikettfel-och-buggar-med-spelet
Läst 589 ggr
Delfinen02
9/2/16, 5:41 PM

Sims 4 get to work

Hej! Jag har sims 4 get to work men det funkar inte längre! När jag ska designa kläder till skyltdockor eller till dom som jobbar. När jag har gjort en klädstil och någon ska köpa den så byter dom inte om dom köper bara en kopia av kläderna som dom redan har! Hjälp!!

Annons:
Delfinen02
9/2/16, 7:43 PM
#1

vet ingen?

SimsBrooke
9/2/16, 8:23 PM
#2

Ge alla en chans att hinna svara. Det kan ta upp mot 24 timmar innan du kan få svar.

Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke

Delfinen02
9/3/16, 1:38 PM
#3

ja var inte otrevliga bara

Mitchika
9/3/16, 2:09 PM
#4

#3 Ingen har varit otrevlig. 🙂

Alla medlemmar är inte alltid inne och även om dom är det kanske dom inte har tid att söka upp och hjälpa till med problem för stunden. 

Jag läste lite om det du skrev och jag tycker inte det verkar vara något fel eller problem? Är det inte så det ska vara? Att simmarna köper en outfit som blir tillgängliga för dom som dom kan välja att bära ibland, men inte alltid? 🙂

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

zimm
9/3/16, 5:04 PM
#5

Precis som #4 säger så är det inget fel så länge du får simdaler för det.

Medarbetare på

Star Wars

Delfinen02
9/4/16, 5:23 PM
#6

okej. Jo det är fel dom byter inte om, kläderna som jag designar försvinner . Dom tar inte på sig kläderna från skyltdockan dom har kvar sina gamla kläder och dom som jobbar där tar inte på sig sina jobbkläder som jag gav dom.  Dom betalar utan att få kläderna. Min gubbe köpte också där men det funkade inte.

Annons:
Upp till toppen
Annons: