Annons:
Etikettfusk
Läst 1264 ggr
kitte94
2016-09-25 22:31

få föräldrar att ignorera skolk?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

(Gäller the sims 3)Jag planerar en ny youtube serie som kommer ha en tonåring i sig. Jag undrar om det finns något fusk för att få de vuxna att ignorera att hon inte går till skolan?  Blir så jobbigt när jag filmar och får utskällning hela tiden av föräldrarna och dras hem och så. har för mig att dom dras till att skälla ut även om jag stängt av självstyrningen och att man inte kan stoppa dom(rätta mig om jag har fel) 

Ger en sneak peak på huvudkaraktärerna. för den som är intresserad att se den så kolla in "kitrina94" på youtube ;)

Annons:
Kevsterrr
2016-09-26 10:59
#1

Du kan alltid ta bort skolan ifrån världen också, det borde ju åtgärda problemet. Men ja, det är fruktansvärt jobbigt med utskällningarna… Vet inte hur många gånger mina barnsimmar fått skäll när de är PÅ VÄG till skolbussen och klockan passerat 9…😕

//KevinBlomma [Medarbetare för Nintendo iFokus.]

"When you love something, never lose it. Understand, little one? 
You must keep it safe, close to your heart."Måne

Namiko
2016-09-26 11:52
#2

Det finns en mod för hemskolning där dom aldrig behöver gå till skolan och laddar hem läxorna via datorn för att hålla uppe betygen, om man nu bryr sig om betygen. Då slipper du utskällningarna helt.

Tell someone you love them today, because life is short. But yell it at them in German, because life is also terrifying and confusing.

kitte94
2016-09-26 14:20
#3

Ja de är riktigt irriterande. Men ska testa att ta bort skolan. Hoppas de inte vänder uppochner på spelet xD

Mitchika
2016-09-26 17:29
#4

#3 Det har det inte gjort i mitt spel. När jag skapar egna världar och glömmer (läs: struntar totalt i) att placera ut en skola och därefter skapar en familj som får barn så står det helt enkelt på barnens skolflik att det inte finns någon skola att gå till. Inga andra negativa sidor eller effekter av det. Riktigt skönt och smidigt och man kan ha roligt med barnen istället för att fokusera på att göra dom till duktiga och flitiga studenter. 😃

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

kitte94
2016-09-26 20:26
#5

Hahaha! ^^

Upp till toppen
Annons: