Annons:
Etikettts3-allmänt
Läst 859 ggr
[Annsofie27]6
2016-09-26 07:54

Förnya saker i sitt hus i the sims 3

Hej jag har sett dom som har gjort om dina hus helt i the sims3 med mordet inredning och är nyfiken på hur man hittar nya kök och andra saker till det sims jag har ett prylpaket med ikea som jag inte installerat än. Men skulle va kul med tips och förslag.

Annons:
myismyname
2016-09-26 10:19
#1

The Sims Resource finns det en massa fina möbler och grejer :)

Atria Rattery i Piteå, Norrbotten (finns även på facebook)

Medarbetare på The Sims i Fokus och Råttor i Fokus

[Annsofie27]6
2016-09-26 10:41
#2

Okej det är gratis att ladda ner där ifrån till the sims 3 jag hittar ingen nerladdnings knapp man klickar på för att ladda hem nåt på sidan

myismyname
2016-09-28 13:45
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Ja, det är gratis. Om man vill kunna ladda ner flera saker samtidigt och slippa reklamen kan man betala för att bli VIP-medlem, men det behövs inte. För att ladda ner något klickar du på Download-knappen som jag har ringat in på bilden här nedanför (tog bara en random lampa som exempel nu) 🙂

Atria Rattery i Piteå, Norrbotten (finns även på facebook)

Medarbetare på The Sims i Fokus och Råttor i Fokus

[Annsofie27]6
2016-09-28 14:07
#4

Okej. Men vissa saker jag klicka på ladda ner kommer inte till spelet så en del går och en del inte på nå konstigt sätt. Plus att sidan är väldigt seg innan man kan bläddra bland saker tar tid för den ladda upp

myismyname
2016-09-28 15:13
#5

#4 Har du följt instruktionerna här om hur man installerar eget innehåll? Om du har gjort det och föremålet ändå inte dyker upp i spelet kan det vara fel på själva föremålet (eller så är det kanske inte kompatibelt med din version av spelet).

Att hemsidan är seg är tyvärr ingenting jag kan hjälpa dig med. Om du menar att det tar tid att kunna ladda ner saker, så beror det på att om man inte är VIP-medlem så måste man vänta i 10 sekunder innan nedladdningen startas. :)

Atria Rattery i Piteå, Norrbotten (finns även på facebook)

Medarbetare på The Sims i Fokus och Råttor i Fokus

[Annsofie27]6
2016-09-28 16:06
#6

Okej har följt allt. Menar att hela sidan är seg den laddar varje gång man ska gå vidare på sidan.

Annons:
SegerSims
2016-09-28 23:45
#7

Prylpaketet IKEA som du nämner är väl The Sims 2 och inte 3 …

[Annsofie27]6
2016-09-29 06:37
#8

Ja det var till sims 2 som jag inte har installerat i datorn

Upp till toppen
Annons: