Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (7) Senaste inläggen

01. Bilder/filmer 02. Eget innehåll 03. Fel/buggar med spelet 04. Fusk 05. Om sajten och iFokus 06. Presentera dig 07. Nybörjarfrågor 08. Nyheter 09. Simsspel säljes 10. Simsspel köpes 11. TS1 & TS2 - Allmänt 12. TS1 & TS2 - Expansioner m.m 13. TS3 - Allmänt 14. TS3 - Expansioner m.m 15. The sims 4 16. The Sims Medeltiden 17. Legacy & Historier 18. Lekar på sajten 19. Världskaparverktyget 20. Skapat 21. Spelhjälp 22. Teknisk hjälp 23. Tips och Tricks 24. Tävlingar 25. Övrigt 26. OT- Off topic
25. Övrigt

Sidor till the dims 3 hämta föremål

2016-09-26 16:38 #0 av: [Annsofie27]6

Hej finns det nåra sidor till the sims 3 där man kan ladda hem saker gratis till spelet mer en the sims3 sida. Där man kan få föremål nerladdat. Var ute på en annan sida jag fick men vissa saker gick inte få ner till spelet så vill ha förslag på andra gartis sidor om det finns.

Anmäl
2016-09-26 17:49 #1 av: Mitchika

Tipset du fick i din andra tråd är den bästa sidan jag känner till för att hitta gratis material som är tryggt (sällan skapar krångel och problem i ens spel) och dessutom fungerar som det ska. Jag hämtar nästan allt till mitt spel därifrån, såvida jag inte letar efter lite mer ovanliga saker. Glad

Annars finns även SIMcredible designs, jag har aldrig laddat ner något därifrån själv men deras saker är ruskigt fina. 

http://sims3.simcredibledesigns.com/

Det var lätt och smidigt att ladda ner därifrån, men som med alla såna här sidor så laddar man ner på egen risk. Detta gäller även The Sims Resource, givetvis. Glad

Annars kan du googla. Jag provade själv nyss och det finns hur mycket hemsidor som helst att hitta prylar på. Skrattar

Jag vet inte om alla är gratis, men dom flesta verkar vara  det. Glad

Sajtvärd för Pokémon iFokus
Medarbetare på The Sims iFokus
"Perfektion är en väg, inte ett mål." 

Anmäl
2016-09-26 18:27 #2 av: [Annsofie27]6

Okej. Men på den sidan jag fick tidigare var det nåra saker jag ladda ner som jag inte ens fick till spelet. Så därför fråga jag om nya saker men ska googla lite.

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.