Annons:
Etikettts3-expansioner-med-mera
Läst 974 ggr
Malin688
11/5/16, 3:24 PM

Övernaturliga djur sims 3

Hej jag har sims 3 djurliv som jag köpte av en kollega, hon och jag dividerar om vilka mytologiska/övernaturliga djur det finns i spelet? 

Jag säger enhörning men hon säger att det finns fler? 

Är det så och i sånt fall vilka djur finns mer?

Tack på förhand :)

Blandad kompott är en bra kompott :)

Annons:
Aniara14
11/5/16, 6:29 PM
#1

#0 Enhörning är det enda övernaturliga djuret i Sims 3 som jag vet om.

Vilka fler sorter säger din kollega att det finns?🤔🤔

An ounce of prevention is worth a pound of cure

Malin688
11/6/16, 9:45 AM
#2

#1 Det är det enda jag vet med, därför tänkte jag att jag frågar er.. 

Hon säger inget specifikt utan bara att det finns massor av mytologiska djur i spelet..

Blandad kompott är en bra kompott :)

Squidon
11/6/16, 10:26 AM
#3

Drakar införs ju i spelet med den nedladdningsbara staden Dragon Valley, även om de inte riktigt klassificeras som djur på samma sätt som hästar eller hundar gör. Det kan inte vara något sånt kollegan refererar till?

Aniara14
11/6/16, 7:47 PM
#4

#2 Att hon inte kan säga nåt specifikt måste ju bero på att det inte finns nåt mer än enhörning, och möjligen babydrakar som #3 nämner.

Babydrakarna är rätt söta och har ett gulligt roligt skratt, men man kan inte spela med dom som "huvudperson" så som man kan göra med enhörningar, hästar, hundar och katter, utan dom påminner mer om alla dom andra små djuren som man kan ha i olika sorters burar, eller i katalogen och ta fram och umgås med ibland.

Den gröna draken är en jätteeffektiv medhjälpare för simmar som odlar frukt och grönsaker i sina trädgårdar. Nackdelen är att både den och dom andra b-drakarna bits lite väl ofta…

An ounce of prevention is worth a pound of cure

Upp till toppen
Annons: