Annons:
Etikettlegacy-och-historier
Läst 1035 ggr
Deviance
2016-11-21 22:34

Adkins Legacy

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tänkte starta ett legacy, och det kommer nog ta lång tid innan den blir avslutad om det blir avslutat men tråden är egentligen mest för att jag ska hålla koll på lite regler och grejer jag sätter för mig själv. Annars kommer nog en del screenshots hamna på min simblr. Kommer inte skriva någon större story heller (tror jag) då detta legacy är mest för min egen skull då jag har haft så tråkigt med mitt gameplay på senaste tiden. Kommer också anpassa reglerna lite efter vad jag själv känner för att det inte ska bli "för jobbigt" utan jag ska tycka det är lättsamt och roligt att spela. 

Linjer/Inriktningar
  • Strikt matriarkat

  • Strikt traditionell

  • Slumpad/röstning på berättad arvinge

Mål
  • 10 generationer
Grundaren 

Adie Adkins

____________

hamstrar & fotografering

Annons:
Deviance
2016-11-22 00:56
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 3
Förhandsgranskning av bild 2 av 3
Förhandsgranskning av bild 3 av 3
#1

Första dagen bestod av lite människospaning på biblioteket och en ytterst tveksam inställning till sitt tillfälliga boende. Inte mycket att skryta med men trots det har hon ändå lyckats få en ny kompis på kroken. Christian, inte i bilderna nu, men som kommer dyka upp mer senare!

____________

hamstrar & fotografering

Deviance
2016-11-22 14:19
#2

Hon mötte Christian utanför ett café och dem klickade direkt tack vare hennes roliga presentation. Det visade sig att dem både var barnsliga och hade väldigt kul när dem tog fram sina inre barn. Problemet verkade bara vara att han var hemmafar och lyckligt gift. Men Adie ville fortsätta umgås och gjorde några tafatta försök till raggningsrepliker men det hade bara blivit stelt.

Men så när hon precis var redo att ge upp och acceptera att det skulle förbli en bästa vän och inget mer får hon ett sms. "Vill du gå på en dejt?"
Det verkade helt otroligt eftersom att han avfärdat alla försök till romantiska komplimanger, men i en mörk nattklubbsmiljö är villkoren kanske annorlunda.

Turns out they are!

Första kyssen.

Adie hoppas hon inte tolkat hela situatione fel, men det verkar som det var besvarat.

____________

hamstrar & fotografering

Upp till toppen
Annons: