Annons:
Etikettspelhjälp
Läst 963 ggr
Dumihuvudet
2016-11-28 05:43

Hur byter jag språk från tyska?

Jag laddade ner Sims 4 stadsliv igår, och det stod bara **debug** på alla nya möbler och kläder samt dem som kommit förut till vanliga och jul special paketet. Och när man spela var alla funktioner till det paketet och som inte var med när jag ladda ner originalet för jätte länge sen, var helt tomt och vart lite irriterande efter ett tag så valde att trycka på 'reparera' i orgin och då när spelets startades om stod allt på tyska. Hela datorn är på svenska och orgin också så vet inte riktigt vad som hände. Prövat och göra om så 5 gånger eller något o h fortfarande på tyska, och väldigt svårt att leta efter där man byter apråk då jag inte fattar ett ord tyska typ. Jätte tacksam om någon skulle kunna hjälpa mig inte jätte kul att behöva sitta med Google translate för exakt allt typ.

Annons:
zimm
2016-11-28 15:37
#1

Jag tror att man måste installera om spelet men är dock inte säker.

Medarbetare på

Star Wars

Dumihuvudet
2016-11-29 08:53
#2

#1 har som sagt gjort det ganska många gånger nu och direkt när jag startar det blir det på tyska. Måste jag trycka in något under själva installationen?

zimm
2016-11-29 20:58
#3

#2 Ok, jag trodde att du hade reparerat spelat flera gånger. Det var så länge sen jag installerade något på origin, men jag tror du måste välja något alternativ.

Medarbetare på

Star Wars

Upp till toppen
Annons: