Annons:
Etikettövrigt
Läst 1001 ggr
Delfinen02
12/11/16, 3:27 PM

hur brukar ni spela sims?

undrar hur andra brukar spela. Det går att använda sims på så många olika sett.

Annons:
myismyname
12/13/16, 5:58 PM
#1

Jag tycker att själva spelandet (om ni förstår hur jag menar, när man styr simmarna och inte bara bygger hus till exempel) blir tråkigt med humörfusk eller pengafusk, så oftast spelar jag realistiskt. Är jag bara sugen på att bygga hus gör jag det med fusk, men de husen spelar jag nästan aldrig i (tycker om att börja från noll med mina simmar) 🙂

Atria Rattery i Piteå, Norrbotten (finns även på facebook)

Medarbetare på The Sims i Fokus och Råttor i Fokus

Mitchika
12/13/16, 7:11 PM
#2

#1 Jag känner precis som du. 😃

Jag vill känna att jag åstadkommer något och presterar något med mina simmar och den känslan förstörs lite om jag använder humörfusk. Jag vill att vi båda/alla (jag och simmen/simmarna) jobbar för att få det bra, både ekonomiskt och i hemmet. 

Därför brukar det bli att jag sällan använder fusk. 🙂

Sen så har jag en väldigt speciell relation till Simsspelen och att bygga.. jag avskyr det för det mesta. 🤦‍♂️

Men ibland tar jag tag i det och bygger lite eländessaker ändå för att ha något fint att låta mina simmar bo i och fotas på. 😃

Jag bara ÄLSKAR att skapa nya simmar och nya karaktärer, hitta på deras personligheter och historier och sen ofta få en pojkvän/flickvän skapad åt dom av Namiko för att sedan ta tonvis av bilder på paret tillsammans. Det är bland det bästa jag vet i alla Simsspelen, både tvåan, trean och fyran! 😃😍

Sedan gör jag även CC till The Sims 2 och The Sims 3 när lusten faller in. I tvåan blir det mest skins (hudfärger), ibland ögon och kläder och lite annat kul medan jag mest gör poser till The Sims 3. 🙂

När jag väl spelar älskar jag att köra utmaningar i stil med Legacys, olika experiment och att utforska nya saker i spelen som jag aldrig tidigare provat. 

Så jag spelar nog ganska blandat! 😃

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

Upp till toppen
Annons: