Annons:
Etikettts3-allmänt
Läst 1289 ggr
Kasp
2016-12-21 21:17

Forskningsanläggning

Har precis börjat spela sims 3, jag är lite efter jag vet. Med det sagt kanske det går att räkna ut att jag är en total nybörjare och inte kan någonting. Har bara spelat sims 2 innan. 

Alla dessa allmänna tomter gör mig förvirrad. Ibland nämns denna forskningsanläggning, minns inte i vilket sammanhang jag läste det men försökte leta efter den i katalogen med allmänna tomter men den finns inte (jösses vad parker det finns förresten). Så min fråga är hur man hittar den. 

Sedan undrar jag också vilka allmänna tomter som är bra att ha i sin stad? Och om man kan komma till dem på ett annat sätt än att försöka lokalisera sig med muspekaren när man är i sin aktiva familj för världen är ganska stor.

Annons:
DenLin
2016-12-21 22:20
#1

Forskningsanläggningen är dold, tror bara att man kan komma dit om man valt en karriär som forskare

marta01
2016-12-22 05:34
#2

#1 så är det i 4an, i trean ligger den på kartan, lite olika var i olika städer. Ts, vilken stad spelar du i?, om du vill kan jag gå in i mitt spel och ta en bild på var den ligger, om jag har den staden.

Strunta i vad andra tycker och var dig själv.

Kasp
2016-12-22 17:55
#3

Moonlight falls. Tror jag har hittat den, om det kan vara så att den ligger i sjukhuset. När jag klickade på sjukhuset så kom det upp "sjukhus" och "forskningsanläggning" som alternativ.

marta01
2016-12-22 18:37
#4

I den staden ligger den i sjukhuset, så det låter som du hittat rätt :)

Strunta i vad andra tycker och var dig själv.

Upp till toppen
Annons: