Annons:
Etiketttips-och-tricks
Läst 1309 ggr
[Malin28]-4
2016-12-23 13:32

Ladda ner saker till the sims 3

Hej när jag ska ladda ner från den här sidan https://www.thesimsresource.com/ så funkar inte den sidan har inte kunna ladda ner nåt från den på jätte länge nån som vet om sidan sluta funka?

Annons:
Mitchika
2016-12-23 16:01
#1

Jag testade precis att ladda ner ett hår från The Sims Resource till Sims 3 för att se om det var några problem med sajten, men det fungerade utmärkt för mig. 🙂

Vad är det som händer när du försöker ladda ner från den?

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

[Malin28]-4
2016-12-23 16:50
#2

Nerladdningsrutam kommer inte upp utan själva sidan där man klickar på spela och origin kommer upp

Mitchika
2016-12-23 16:57
#3

#2 Är det efter att du har laddat ner och dubbelklickat på filen som det händer, eller är det när du klickar på nedladdningslänken på The Sims Resource som det händer?

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

[Malin28]-4
2016-12-23 16:59
#4

Det kommer upp spara och sen öppna och efter jag klicka på öppna så laddar det inte ner utan start panelen till the sims 3 kommer upp i stället så ingen ruta som visar att det laddar ner

Mitchika
2016-12-23 17:03
#5

#4 När du laddat ner en sådan fil behöver du starta upp Origin och logga in så att du sen kan starta startprogrammet för The Sims 3. Prova därefter att dubbelklicka på din nedladdade fil och se om den installerar som den ska. 🙂

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

[Malin28]-4
2016-12-23 17:10
#6

Okej jag är inte på origin loggar in där först sen klickar jag på ladda ner sen spara och sen öppna och efter brukar rutan dyka upp själv om det laddar ner. Men inte längre utan start programmet för the dims 3 men finns inge nerladdat

Annons:
Upp till toppen
Annons: