Annons:
Etikettfel-och-buggar-med-spelet
Läst 2508 ggr
Ebbolella33
12/28/16, 6:15 PM

Simmarna står bara still?

Jag spelar sims 4, och håller på att spela på en familj men så fort jag valt något simmarna ska göra (t.ex äta) så står dem bara still med maten i handen och tiden fortsätter bara att gå? Spelet fortsätter alltså men simmarna står bara still och gör ingenting, dem får inte ens upp att dem ska gå till jobbet längre.

Är det bara för mig detta sker?😭 Har provat att "reparera" spelet i origin och startat om det, men det funkar inte ändå. Hjälp!

Annons:
Venusmarsvenus
12/30/16, 3:01 PM
#1

Vet inte hur du ska göra men ifall du skriver testingcheats true i fuskrutan och trycker sedan på en sim samtidigt som du håller ner shift så kommer det upp ett alternativ som heter typ "återställ sim" eller nåt liknande, så kan du trycka på den.

Najan13
3/12/17, 7:14 PM
#2

Jag fick samma problem nyss när jag spelade det.  Och jag löste det genom att spara spelet, utan att stänga av det, gång på gång på gång. Säkert 20-30 gånger och till slut började det funka igen :D Bara ett tips om du fortfarande har problemet :)

Najan13
3/12/17, 7:14 PM
#3

Jag fick samma problem nyss när jag spelade det.  Och jag löste det genom att spara spelet, utan att stänga av det, gång på gång på gång. Säkert 20-30 gånger och till slut började det funka igen :D Bara ett tips om du fortfarande har problemet :)

PennyTrollet
3/14/17, 6:35 PM
#4

Samma problem här. Händer oftast när jag har för mycket personer i familjen och det är många som ska göra saker samtidigt. T.ex. klockan 8 när flera ska gå till skolan och några kanske gör sig iordning fortfarande. Då brukar det "hänga" sig för mig. Speciellt om jag snabbspolar dessutom.

zimm
3/20/17, 3:04 PM
#5

Brukar hända för mig när alla i familjen sover och det går över till den supersnabba snabbspolningen. Jag behöver bara vänta 1 min så försvinner det.

Medarbetare på

Star Wars

Upp till toppen
Annons: