Annons:
Etikettspelhjälp
Läst 723 ggr
modellmannen98
2016-12-30 22:14

The Sims 3: Allmänt

Hej, Jag skulle vilja inleda det här inlägget med en fråga som handlar om att få en rik sim utan att fuska, Alltså det jag egentligen vill veta är om man kan få pengar av andra simmar på något sätt, utan att stjäla deras egendom, be de flytta in och liknande. Alltså vänskapligt be att få pengar helt enkelt.

Annons:
DogeLove
2016-12-30 22:16
#1

Det går nog inte att få pengar av andra simar. :(

Bara Anna
2016-12-31 12:08
#2

Jag kan minnas fel, var länge sedan jag spelade Sims 3, men jag TROR att du med hög karisma kan be andra simmar om ett lån.  Men jag tror inte att det var några större summor.

Me. Myself & My Sims

http://www.memyselfandmysims.se

modellmannen98
2016-12-31 20:02
#3

Vad jag vet om pengar i sims är att man på det "vänligaste" sättet kan be en sim vän att flytta in i sitt hushåll och sedan kanske be simmen flytta ut igen eller vräka. Man är ju ändå vänner vid det laget.

modellmannen98
2017-01-04 00:42
#4

En sim som jag spelar i nuläget blev till slut befodrad till "Mäktig Mäklare" vilket låter väldigt oriktigt. Det finns väl ingen sådan karriär. Karriären under kallas styrelseordförande. Hon ska tydligen ligga på toppen av färetagsbranschen gällande affärer, marknadsföring och finansiering. Ja, olika sådana ämnen. 

Min sim kunde till slut även få en löneförhöjning genom att bara gå till en bästa vän som är vice vd och be om en löneförhöjning. Alltså utanför arbetet.  Hon åker även limousin vart hon än ska på sin fritid.

Upp till toppen
Annons: