Annons:
Etikettövrigt
Läst 932 ggr
Alva0422
2017-01-16 15:33

the sims 4 bugg

Jag har börjat köra legacy challenge på mitt sims 4, Mamman var gravid med sitt tredje barn och var i 3 trimastern (stavas  det så hahah)
Hade äntligen råd med att göra huset lite mer hemtrevligt, jag fixade nya tapeter och ett helt nytt kök. Jättefint blev det faktiskt 😂(intressant jag vet).
Efter mammans arbetsskift fick hon en urgullig dotter som heter Crystal. 
Bodde fin fint i huset och var hur nöjd som helst, tills crystal skulle åldras, när hon blev ett småbarn och jag skulle byta kläder på henne, och då helt plötsligt  i SES så var mamman gravid igen, crystal var en bebis, vilket betydde att de skulle få ett fjärde barn. Renoveringen på huset var borta och crystal var mörkhyad med svarta ögon. Åldrade henne och efter några försök så blev hon ett småbarn utan att den här buggen skulle börja om. Kollade hennes relationer…

Hon hade inga föräldrar, såg inte ett dugg ut som föräldrarna men hette fortfarande Crystal.
Mamman födde sen en till dotter som jag döpte till Chloe.

Är det någon som varit med om nåt liknande?

Annons:
zimm
2017-01-16 15:35
#1

Hmmmm, låter konstigt men prova reparera spelet så att det inte händer igen iaf.

Medarbetare på

Star Wars

KentHjärta
2017-01-16 17:00
#2

Det hände liknande för mig. Min sim fick en son. Efter att han åldrats till småbarn skulle jag ändra kläder/hår i CAS/SES och när jag kom dit stod det att småbarnet var en bebis och de kan man ej ändra något på. Så jag backade ur CAS/SES och då hade många framsteg gått bort. Som att jag ej sparat spelet, det hade alltså gått tillbaka. Så jag åldrade upp bebisen och fick göra om renovering av huset samt åter göra alla färdigheter som försvunnit iom att spelet ''backat''

Antagligen kommer det snart en ny uppdatering som rensar spelet på alla buggar från småbarns uppdateringen :)

Upp till toppen
Annons: