Annons:
Etikettfusk
Läst 2254 ggr
lunakees
1/21/17, 9:31 PM

Låsa upp alla bygg-grejer

Hej! :)

Jag har nu köpt en ny dator och alla mina gamla byggrejer finns inte kvar. Jag har ett originkonto som jag nu har installerat på min nya dator och det gamla följde inte med :/ Någon som vet hur man löser det? 

En annan grej! Eftersom jag nu "har börjat om" med spelet kan jag inte använda alla byggrejer - kan inte använda alla fönster, dörrar etc. Jag vill minnas att bb.ignoregameplayunlocksentitlement fusket fixade detta när jag började spela på min förra dator, men det verkar inte funka nu? Någon som vet hur jag löser detta?

Annons:
simskontot
1/22/17, 2:06 PM
#1

Om det är nedladdat innehåll kanske du måste ladda ner det igen. Är det från en expansion måste du ha den instellerad för att använda byggmateialen från den expansionen.

KentHjärta
1/22/17, 2:29 PM
#2

Tror personen menar att låsa upp alla låsta objekt som låses upp genom karriärer osv.

Jag googlade och hittar också bara den där koden hmm. Ska kolla vidare efter lösning.

Mitchika
1/22/17, 2:55 PM
#3

Koden som TS skriver in är den enda jag känner till också. Har du skrivit in testingcheats on och därmed aktiverat fuskläget innan du använder koden? Jag vet inte om det behövs, men det kan vara värt att testa? 🙂

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

lunakees
1/22/17, 6:01 PM
#4

Precis, menar alla objekt som låses upp genom karriärer :) Tack KentHjärta!! Har försökt hela dagen men inget hjälper :( Ja, det har jag provat #3 ! Det funkar eeeej :(

KentHjärta
1/23/17, 12:15 PM
#5

https://www.youtube.com/watch?v=IPsOemvik-E

Hittar bara det här, som du redan har testat åhh. Vad frustrerande :(

lunakees
1/23/17, 1:14 PM
#6

Ja det är jättefrustrerande!!!! :( speciellt när man är van vid att använda allt. Känns jättetråkigt att bara kunna använda de små dörrarna/fönstrena. :(

Annons:
Upp till toppen
Annons: