Annons:
Etikettteknisk-hjälp
Läst 531 ggr
thenewbreed
1/23/17, 7:03 PM

Kan inte spela sims

När sims 4 kom ut kastade jag mig iväg för att köpa det. Ovetandes om att det bara fanns till PC. Besviken blev jag när jag kom hem och la undan det. Sen fick jag reda på att MAC-versionen skulle komma ut och väntade ivrigt. När det väl var dags så försökte jag ladda ner och installera men min MAC-dator var för gammal. Besvikelsen. 

Nu när jag städade hittade jag spelet och försökte genast installera på min nya dator. Det går inte. För koden är redan använd och min gamla användare på origin kommer jag inte in på. Min epostadress blev hackad för några år sedan så kan inte återställa lösenordet på origin. 

Ringde till EA för hjälp men de sa att jag skulle kontakta microsoft och lösa det så istället för att hjälpa mig med en ny kod. Jag får inte tag i microsoft, det enda de gjort är att blocka hela den emailen. 

Så nu sitter jag här med ett spel som jag spenderat massor av pengar på som jag inte kan spela och jag undrar om någon varit med om liknande. Måste jag köpa ett helt nytt spel nu fastän mitt tidigare är helt oanvänt?

Medarbetare på bildredigering! :)

Annons:
Upp till toppen
Annons: