Annons:
Etikettthe-sims-4
Läst 6405 ggr
nypisnina
2017-03-20 20:57

Döda en sim

Jag spelar sadistiskt idag och tänkte döda lite simmar på olika sätt, hur får man de så generade, arga eller lekfulla så att de dör?  😃

Annons:
SimsBrooke
2017-03-21 09:30
#1

Generad, att de kissar på sig, går in i badrummet när det är en annan sim där(dock inte pojkvän/make)

Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke

nypisnina
2017-03-21 16:29
#2

Mina simmar blir inte särskilt generade av det..? - Iaf inte så att de dog. Konstigt eller har jag någon bugg? De kissade på sig och sen gick de in till varandra flera gånger när de var i badrummet, duschade eller satt på toa. En av simmarna blev "väldigt generad" men det höll bara i sig en kort stund. Jag satt och testade allt möjligt igår men det slutade med att jag fuskade mig till de känslorna som kan få de att dö. Skratta ihjäl sig var rätt kul.. 😃

SimsBrooke
2017-03-22 08:15
#3

#2 Du får ju göra det flera gånger för att det ska funka. Gärna att simmen kissar på sig och sedan går in i badrummet när någon är där.

Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke

nypisnina
2017-03-22 15:21
#4

Det var det jag gjorde men de blev bara generade..?

zimm
2017-03-25 09:40
#5

En av mina simmar har dött av att hon var generad. Hon friade först fast hennes pojkvän sa nej. Efter det så kissade hon på sig och sen dog hon.

Medarbetare på

Star Wars

Mitchika
2017-03-25 12:39
#6

#5 Jag har själv förlorat en sim till ett misslyckat frieri. Det var superkul!  😃

Han mådde redan jättebra och hade en massa buffar till sitt mående, vilket förstärkte hans generade känsla om jag inte minns fel och han dog bara ett par minuter efter att hans pojkvän sa nej. Dog av brustet hjärta föredrar jag att säga i det här fallet, men det var generad till döds. 😃💔

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

Annons:
nypisnina
2017-03-26 22:24
#7

Kanske var det att mina simmar inte hade några andra känslor alls, bara generade och obekväma. De var spända när de kissade på sig.  Har inte fått det att fungera än men har inte försökt sen. Körde en last man standing och den är färdig nu. Stackarn som fick dö av skam var Beyoncé.. Vinnaren var Snoop Dogg. Körde 4 kvinnliga celebs och 4 manliga. Det var skoj! 😃

Upp till toppen
Annons: