Annons:
Etikettfel-och-buggar-med-spelet
Läst 1079 ggr
selma4386
2017-04-07 15:44

Origin, sims 3, startar inte på mac! HJÄLP

Hej hej, jag hoppas verkligen att någon kan hjälpa mig för jag håller på att bli galen här haha..

Men jag har spelat sims så länge jag kan minnas och det har alltid gått felfritt. Har spelat sims 4 ett tag och det har funkat asbra, jättesnabbt och jättebra helt enkelt men har saknat sims 3 så himla mycket så bestämde mig för att ladda ner det på min macbook pro (intelcore i5) som jag nyligen återställt helt som en ny dator. När jag laddat ner alla mina sims 3 så när jag trycker på den "spela" på origin så står det"nedladdning pågår" om du startar spelet så kan det leda till negativa grejer bla bla bla. Den är 100 % grön (färdig) och det har alltid sett ut när jag försökt starta det (även innan jag återställde datorn och efter). Och när jag har origin öppet och försöker spela sims 3 manuellt istället och trycker på playknappen på menyn så står det "kan inte starta processen när spelet körs, stäng av spelet osv…." SEN.. när jag inte har origin öppet och söker på sims 3 manuellt på menyn så går det att trycka på play men den stora gröna simssymbolen blir aldrig till ett spel, om ni förstår. Det bara fastnar.. Jag har hållt på med detta flera dagar nu och jag vill inte heller ringa till EA för aa jag pallar inte prata med dem.. Kan inte någon av er hjälpa mig med detta?? SNÄLLA

Jag har också kopplat mina sims 3 till sims 3-sidan och jag har gjort det jag kan och jag har också massa minne på datorn och allt. Hoppas ni förstod det jag skrivit, det kanske blev lite rörigt.

Annons:
Upp till toppen
Annons: