Annons:
Etikettövrigt
Läst 992 ggr
Majaannamiapia97
2017-04-13 19:43

Insekter & spöken

Hej! Har två styckna frågor i två helt olika ämnen, insekter och spöken. Insekter: Vad kan man göra med insekter, mer än att sälja dem? Och vart kan man ha dem för har jag kvar de i katalogen så "rymmer" de bara.. och har expansions paketet husdjur men finns ingen slag typ av bur till insekter heller.. Spöken: Har verkligen försökt sååå många gånger att göra mig ett spöke som jag kan spela med men lyckas inte.. Har läst tidigare inlägg på olika forum och sajter men lyckas inte. Nu syftar jag på den metoden då man ska få ett samtal och är den ända metoden som jag vet.. Har aldrig lyckas utan bara gör om och om, om, om, om igen men det funkar inte. Gör exakt som det står att man ska göra, har tålamod men nej. Någon som vet vad som kan vara fel? Någon annan metod? Måste bara tillägga att jag testade senast igår kväll och då kunde min andra sim, det vill säga den som inte ska bli ett spöke, trycka på liemannen och då kom det upp en bubbla med texten typ "spela schack om att låta simmen leva" dock så när jag tryckte så hade han redan åkt, alltså försent.. vet någon vad det var? Och innan jag "mördade" min sim så spelade jag ett ganska långt tag för att bygga upp relationer med andra simmar, skaffa jobb osv för att öka möjligheterna men Nope. Btw, spelar Sims 3.

Annons:
Upp till toppen
Annons: