Annons:
Etikettom-sajten-och-ifokus
Läst 1002 ggr
SimsBrooke
4/19/17, 1:26 PM

Jag finns här....

Hej alla medlemmar! 

Hoppas att ni har haft en toppen påsk och att ert påsklov har varit bra och att det blir bra för er som inte har haft lov ännu. För er som jobbar hoppas jag att ni har toppen dagar =) 

Jag tänkte bara meddela er här till varför jag enbart kollar in lite ibland(varje dag men är tyst av mig), jag finns här bland er, men skriver inte så mycket. Jag kommer mest in för att kolla läget. Jag har börjat jobba sen den 6 mars och ska jobba fram till 25/8 och i september åker jag utomlands i en vecka. 

I helgen till i början av maj så kommer jag att flytta då jag sagt upp min lägenhet och ska flytta ihop med pojkvännen. Dock ska jag bara flytta 550 meter ifrån där jag bor nu. Så det är ingen mega flytt jag gör, men jag vill ändå berätta varför jag är så tyst och att det inte kommer upp några nya recensioner. Min plan är att jag ska fixa med recensionerna så fort det lugnat ner sig med flytt och allt. 

Men ni kan absolut skicka PM till mig om ni får problem med något med sidan eller dylikt. Har ni problem med ert spel gör en tråd här på forumet så hjälper både jag och övriga medlemmar till för att lösa problemet =) 

Tack för att ni gör vår sajt till en bra sajt =)

Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke

Annons:
Upp till toppen
Annons: