Annons:
Etikettnybörjarfrågor
Läst 910 ggr
Croctaiil
5/9/17, 5:41 PM

Fråga om hästgårdar

Hej, alltså när jag letar runt efter poser osv så snubblar jag ofta in på folk som bloggar om sina stuterier i spelet. Ofta har dom MASSOR av hästar, personal och STORA gårdar. Hur gör dom det här? Alltså hur funkar de? de finns ju bara viss storlek på tomter och man kan ju inte ha typ 20 hästar och 20 personal. Sen undrar jag hur dom får alla bilder från spelet att se så äkta ut?

Tack på förhand :)

Annons:
Mitchika
5/10/17, 2:38 PM
#1

Det finns flera knep för att ordna det som du beskriver. 🙂

Mods som gör att du kan ha fler simmar och fler hästar i hushållet än spelets originalbegränsningar finns, som man kan ladda ner och lära sig bemästra. 

Annars kan du helt enkelt ha flera hushåll med olika anställda/personal till din hästgård i samt olika hästar som bor på tomterna nära varandra som du sedan växlar mellan. 

Sätt en massa tomter intill varandra och bygg/designa så att det ser ut som en enda stor jättetomt är något som fungerar. Jag vet att med alla expansionerna och eventuellt dom senare patcherna så kan mina simmar köpa massa tomter utöver sin egna hemtomt och sedan bygga på dom. Glad

Bilderna är jag nästan säker på att dom är redigerade med bildredigeringsprogram som Photoshop eller GIMP för att se så äkta och fina ut som möjligt. Vi har haft några på forumet som har varit EXTREMT duktiga på att redigera och fixa till sina bilder och det har varit en fröjd att se. 😃😍

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

Croctaiil
5/10/17, 7:06 PM
#2

#1 Tusen tack för ditt svar :)

Mitchika
5/10/17, 7:06 PM
#3

#2 Det var så lite så. 🙂

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

Upp till toppen
Annons: