Annons:
Etikettpresentera-dig
Läst 927 ggr
Wad
5/23/17, 8:21 PM

Wads presentation

Hejsan!
Jag är ny här på iFokus. Jag har läst lite på sajten utan att vara medlem tidigare, men nu bestämde jag mig för att göra ett konto. Jag är intresserad av allt möjligt, till exempel ridning, spel av olika slag (The sims, pokémon, WoW, m.m), dans och mycket mer. Hoppas att ni vill ha mig här! :D

Annons:
Mitchika
5/23/17, 9:39 PM
#1

Varmt välkommen hit ska du vara! 😃🌺

Jag hoppas verkligen att du kommer trivas här sajten och det är jätteroligt att du valt att bli medlem! Jag är Medarbetare här på sajten, så har du några frågor eller funderingar (eller om du bara vill säga hej) kan du höra av dig till mig. 😃

Vi kan aldrig få för många trevliga medlemmar här på sajten, så du är jättevälkommen här. 🙂

Vilka The Sims-spel du tycker om att spela? 😃

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

Wad
5/24/17, 12:41 AM
#2

Tack så mycket för det fina välkomnandet! Jag tycker om att spela de flesta The sims-spelen. Sims 3 är kul, men det strular så mycket. Sims 4 är också roligt men min favorit måste ändå vara tvåan! :) Vilka tycker du om?

Mitchika
5/24/17, 1:03 AM
#3

#2 Jag spelar The Sims 1, 2, 3, 4 och Medeltiden väldigt ofta! Tvåan och trean är mina absoluta favoriter och jag gör en del eget innehåll till båda spelen. Ettan är ren nostalgikärlek för mig så det spelar jag ibland också. 😍

The Sims 4 och jag har en komplicerad relation. Jag kan ha väldigt kul med spelet, men jag har också väldigt svårt för det i många avseenden. 🙂

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

Wad
5/24/17, 5:34 PM
#4

Åh jag tycker också om att nostalgi-spela The sims 1 också ibland.😍

Upp till toppen
Annons: