Annons:
Etiketttävlingar
Läst 1536 ggr
Mitchika
6/1/17, 11:43 AM

Månadens Utmaning Juni 2017 "Barndom"

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Se där, jag håller utmaningarna levande och igång två månader i rad! Heja mig, nu är jag verkligen på g! Jag ser ingen anledning att stoppa när jag har fler idéer som brinner i bakhuvudet, så vi kör på en till utmaning i juni. 😃

Den här månadens tema är: "Barndom" 

För att fira det nya gamepacket som släpptes till The Sims 4 i slutet av maj. 🙂

Det här temat är väldigt öppet och fritt för tolkning, men givetvis ska fokuset vara på simmar i åldrarna småbarn och barn. Familj är givetvis välkomna att vara med på bilden oavsett ålder och roll, men huvudfokuset ska vara på barn och barndom. Dela med dig av en bild från dina simmars barndom eller varför inte skapa ett fint scenario som symboliserar eller rentutav skriker barndom för dig? 🙂

Skriv gärna en liten text till ditt bidrag och berätta lite om den och simmarna på bilden. Det finns ingen begränsning på antalet ord den här gången, men det är fortfarande ingen skrivtävling. 😃

Precis som förra månaden har vi inga begränsningar på antalet bidrag du får posta. Glad

Utmaningen slutar den 30:e juni och därefter har vi en liten omröstning om vilket bidrag som vinner. Det vinnande bidraget kommer visas på sajtens framsida i form av en vinnande artikel under en period! Det är mestadels äran du vinner, men skulle det önskas så kommer en månads iFokus Insider skänkas till vinnaren också. Blomma

Lycka till och trevligt simmande! Skrattar

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

Annons:
Hallonsmurfen
6/1/17, 4:33 PM
#1

Åh jag ska försöka fixa några bidrag för dessa fotoutmaningarna är ju för underbara! 😃

Medarbetare på Pokémon iFokus

Mitchika
6/1/17, 4:46 PM
#2

#1 Det vore jätteroligt om du lyckades! 😃
Jag kommer själv försöka få till åtminstone ett par bidrag. Kanske fler, beroende på hur många spel jag vill lattja med när det gäller utmaningen. 

Ju fler bidrag vi får in, desto roligare. Och tack, kul att dom uppskattas! 🙂

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

Williams mamma
6/1/17, 6:32 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Här är mitt bidrag, som är lilla Oliver som kramar sin mamma efter en LÅÅng dag på dagis, såklart så ska ma njuta när man får den lyxen.♥

Mitchika
6/1/17, 6:45 PM
#4

#3 Åh, så fina dom är ihop. 😍

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

UselessSconessims
6/2/17, 12:05 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

Detta är min lilla Keegan Steele. Hon är SÅÅÅ SÖÖÖT.

Här leker hon i sin bror Seth's rum med hans klossar som egentligen är en 'no touch-zone'. Men när lillebror Seth väl sover, så passar lilla Keegan på😈

Mitchika
6/2/17, 5:39 PM
#6

#5 Aww, så sött! 😍

Klart man passar på när brorsan sover.. 😇😃

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

Annons:
Hallonsmurfen
6/3/17, 9:22 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#7

Här är en bild på tvillingarna Lemon och Lime. I bakgrunden kramas mamma Shamse och pappa Haroun och som liten kan man inte annat än att ta efter sina föräldrar.

Jag tycker att bilden visar på familjekärlek, den här familjen har gått väldigt upp och ner och snart utökas den vidare då Shamse är gravid. Genom allt kämpande som familj så har man ändå alltid varandra och att ha en älskande familj vid sin sida är något som inte går att ersättas ens med de dyraste av skatter. Tvillingarna har haft varandra när deras mamma slitit för att klara dagen och de kommer ha varandra genom alla andra prövningar som kommer komma. Det kommer fortsätta gå upp och ner för dem precis som för resten av familjen men det är ju det som är livet, och inget är bättre än att leva. Att leva är det vackraste som finns och i min bild vill jag visa hur den här familjen delar livet med varandra. ☀️

Medarbetare på Pokémon iFokus

Mitchika
6/4/17, 1:50 PM
#8

#7 Ååh, jag saknar den familjen! 😍

Jättefin bild, Hallonsmurfen! 👍

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

Vilsocka
6/6/17, 7:08 PM
#9

Barndom för mig är lek, glädje och äventyr. 

(Det här är  Vilbur och Linblå)

Mitchika
6/6/17, 7:16 PM
#10

#9 Vilken vacker bild och vilken liten sötnos! 😍

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

blodörn
6/7/17, 9:12 PM
#11

Badelibad :D

Do as you would be done by - And think for yourself

LottaV
6/7/17, 9:59 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#12

Här är mitt bidrag det är från vänster Christina som är äldst och pluggisen och geniet nästa är Carin den populära och sociala hon är mellan barnet och det sista och faktiskt också den yngsta av trillingarna är Camilla den atletiska av dem. Här sitter de och äter kvällsmat.

Ett gott skratt förlänger livet

Mitchika
6/11/17, 1:50 PM
#13

#11 Naww, så sött! 😍

#12 Så fina dom är ihop alla tre. Kär

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

Annons:
Namiko
6/11/17, 1:55 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#14

Man ska passa på att göra dumma saker medan man är för ung för att förstå konsekvenserna. Liam har inga vingar, men tack vare Eithan kan han flyga ändå.

Tell someone you love them today, because life is short. But yell it at them in German, because life is also terrifying and confusing.

Mitchika
6/11/17, 1:56 PM
#15

#14 Heja Liam och Eithan! 😃🥳😍😮

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

Vilsocka
6/11/17, 5:28 PM
#16

# Herrejäklar! 😱

LottaV
6/30/17, 9:12 PM
#17

I dag är det sista dagen på denna månad!👍

Ett gott skratt förlänger livet

Katniss
7/1/17, 9:31 PM
#18

Måste bara fråga till framtiden, får man delta även om man inte har Sims 4?

R.I.P. Anton 💔

Mitchika
7/1/17, 9:32 PM
#19

#18 Självfallet! 😃
Bidrag #14 är från The Sims 3. 🙂

Alla spel är välkomna och tillåtna så länge som dom kan följa månadens tema. 🙂

Ett tema om till exempel småbarn går det inte att delta med ett bidrag från The Sims 1, till exempel. Ett tema gällande årstider, då går det inte att använda fyran (än så länge) eller ettan. Glad

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

Mitchika
7/1/17, 11:09 PM
#20

Jag hoppas ni kan ha lite överseende med mig. Jag fick knappt sova en blund inatt och jag håller på att vänja mig vid mitt första par glasögon, så jag är inte riktigt i skick att avsluta tävlingen ikväll och slänga upp omröstningstråden samt nästa månads utmaning. 

Ge mig till imorgon så ska jag se till att fixa det då. 🙂

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

Annons:
Mitchika
7/5/17, 12:07 AM
#21

Ber om ursäkt att jag är sen med det här, men omständigheter som jag inte orkat förklara har gjort att jag inte hinner/orkar med saker och ting här som jag brukade. 

Korta versionen: En nära väns hund har fått akut diskbråck (denna hund var dessutom min hunds bästa vän när min hund levde) och var nästan helt förlamad i bakdelen. Han fick komma hem för lite över en vecka sedan och hans ägare har levt efter ett fruktansvärt strikt och slitsamt rehabiliteringsschema som kräver majoriteten av deras vakna tid och jag försöker hjälpa till så gott jag bara kan och så ofta jag kan. 

Jag har spenderat ett par till flera timmar om dagen där med någon enstaka vilodag sen han kom hem. Det tar på min styrka, men jag ska försöka ta tag i det här och fixa det här så snart som möjligt, inklusive julis utmaning. 🙂

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

Vilsocka
7/6/17, 9:38 PM
#22

Mitchika: Jag hoppas att alla här, inklusive jag själv, har full förståelse för att du har ett liv utanför iFokus som måste prioriteras. Tack för allt du gör! 😀 Jag hoppas också att hunden tillfrisknar snabbt. 💕 Det ska bli kul att se vad du hittar på här näst och tills dess får jag bättra på mitt tålamod. Det är inte helt fel, det! 😀

Mitchika
7/6/17, 10:53 PM
#23

#22 Tack, Vilsocka! 🤗

Det händer mycket här nu utöver hunden (privata saker jag inte vill gå in på) samt att min guddotter fyller år på lördag, så det är fullt ös här även när jag inte orkar med. 🤦‍♂️

Jag ska försöka hinna med det här innan helgen är slut!

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

blodörn
7/7/17, 11:49 AM
#24

#21 Ta den tid du behöver :)

Do as you would be done by - And think for yourself

Katniss
7/10/17, 12:56 AM
#25

#19 Oki vad bra 😊

R.I.P. Anton 💔

SimsBrooke
7/10/17, 9:04 AM
#26

Ta den tid du behöver. Medlemmarna försvinner ju inte härifrån =)

Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke

Mitchika
7/14/17, 3:31 PM
#27

Det tog längre tid än vad jag hade velat, men omröstningen är äntligen här! 😃🥳

http://thesims.ifokus.se/discussions/5968c4dbce12c45a4f0027d3-omrostning-manadens-utmaning-juni-2017?discussions-1

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

Annons:
Upp till toppen
Annons: