Annons:
Etikettövrigt
Läst 806 ggr
HarrHed
6/6/17, 10:09 AM

Tips på namn

Jag behöver tips på namn till nya simmar.  Kan ni dela mer er av era favoriter?

Annons:
Vilsocka
6/6/17, 7:41 PM
#1

Jag kör namn-teman i mina familjer. 

För inspiration kommer de senaste namnen: 

  • Ronjadottir: Lovis, Lillebror, Alma, Miramis, Sóley, Sindri, Sigri, Illugi, Finnur, Ronja, Embla, Aska, Tokí

  • Elvfot: Minya, Cirkus, Juniper, Hob, Dis, Mim, Ramtin, Ibsen, Èldalôte, Mîm, Unni, Uma, Amras, Arwen, Pellegnillot

  • Dumbledore: Sirius, Harry, James, Cedric, Rufus, Enid, Rose, Amos, Phineas, Basil, Arabella, Aurora

  • Silversocka: Socka, Lancelot, Melonia, Linblå, Rumi, Luva. Love, Rut, Vilbur

  • Petit Raffin: Lilou, Akira, Lune, Anaïs, Aubin, Maëlys, Maëlle, Jacques, Lumiére, Loukian, Clovis, Mélisande, Thelio, Sidonie, Isaline, Valentine

  • Salazar: Valentina, Eide Diego Juno, Hugo Eide Juno, Noa, Abril, Lucia, Alba, Augustin, Maxx, Tavia Abril, Alba Maxx, Quintus Maxx, Noa Isolda, Rubi Nelia, Ines Filixa, Ilsa Augustina, Huber Maxx, Junot Maxx, Izan Axel

  • Swärdslukare: Svala, Björna, Isbjön, Mink, Tiger, Lo, Björn, Drake, Puma, Varg, Falke, Humla, Myra, Val

  • af London: London, Stockholm, Aspen, Hollis, Elba, Bronx, Jaipur, Nora, Rio, Harbin Rio

  • Shakespeare: Timon, Miranda, Junius, Cleon, Nim, Thidias, Amos, Ofelia, Ferdinand, Imogen, Ariel, Hero, Timandra, Charmion, Lennox, Hamlet, Hermione

  • Lurantis: Kingdra, Espeon, Timburr, Skarmory, Lunala, Luxio, Linoone, Litten

  • Magnolia: Vinter, Kotte, Scott, Viola, Lin, Rock, Malve, Vida, Lobelia, Vide

  • Sherlock: Watson, Oisin, Fionn, Isla, Elijah, Skye, Finley

  • Galilei: Galileo, Clea, Darwin, Platon, Winifred, Edison, Newton, Zaffira

  • Narnia: Mabel, Aslan, Tumnus, Caspian, Penny, Lilith, Coriakin

HarrHed
6/10/17, 10:53 AM
#2

#2 Supertack! :)

Någon annan som har fler tips?

Upp till toppen
Annons: