Annons:
Etikettnybörjarfrågor
Läst 17332 ggr
[Frida Wolfcloud]
2017-06-26 07:37

Tvillingar/trillingar

Hej! någon som vet ett säkert sätt hur man får tvillingar eller trillingar i Sims 4? Tacksam för snabbt svar! :)

Annons:
Mitchika
2017-06-26 13:03
#1

Du kan köpa fertilitetsbelöningen för båda föräldrarna innan dom försöker skaffa barn. Det ökar chanserna rejält. 🙂

Det finns ett fusk att använda också, men det är väldigt komplicerat.

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

Vilsocka
2017-06-26 13:29
#2

Fertilitetsbelöningen har aldrig fungerat för mina simmar. Kanske när det precis kom ut, men sen hände nått…

Om de gravida  kollar på barn-tv och lyssnar på barn-musik ska det också vara lättare att få tvillingar. Vet inte om det funkar. Om man har en massagebänk ska det finnas någon massage som ökar fertiliteten. Har själv aldrig testat det. 

Om du  har Stadsliv är det lätt, för då kan du lägga till egenskaper till lägenheten/huset. Där finns typ en egenskap som på engelska heter "On ley line". Jag får till 75% tvillingar i de familjer som bor i ett sånt hem. 🏆

PennyTrollet
2017-06-28 07:42
#3

#2 Det kanske var i en sån lägenhet jag bodde i när jag fick tvillingar, trillingar, tvillingar i samma familj… Har aldrig hänt innan.

[~Kollen~]
2018-06-24 10:57
#4

Jag har hört om simmen mår ganska mycket illa under graviteten så finns det en chans till tvillingar

Upp till toppen
Annons: