Annons:
Etikettfel-och-buggar-med-spelet
Läst 513 ggr
simskontot
2017-07-09 20:40

Hjälp!! TS3 extremt segt

Orkar inte spela längre. Har suttit i dagar och försökt rätta till vad än problemet är.

Spelet har börjar sega jättemycket. Det tar extremt lång tid för CAS att ladda alla kläder osv. Jag har raderat allt i Backup, förutom ccmerged.package. Jag har rätt mycket CC så kan det vara något nytt nedladdat som orsakar problemet? Hur tar jag bort? Funkar dåligt att avinstallera via startmenyn.

Jag har återställt allt i staden via NRaas. Jag vet inte vad jag ska göra? 😭 Hörde att man kan ändra inställningar i CAS så att t.ex. inte alla thumbnails på kläderna laddas, men vet ej hur man gör. Om någon vet så snälla hjälp.

Tack så jättemycket på förhand!

Annons:
Calcifer
2017-07-09 21:09
#1

Ja har du laddat ner nåt CC så kan det absolut störa. Annars kan det bero lite på vilket spel du kör. Innan jag laddade ner några fix kunde jag t:ex inte använda world adventures ordentligt för efter 1-2 gånger utomlands började spelet lagga så det inte gick att spela längre. Samma med världen i Island Paradise.

Har du ändrat något nyligen?


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

simskontot
2017-07-10 07:41
#2

Ja, jag laddade ner lite nya hår häromdagen. Jag tror att laggningen började efter att jag på egen hand försökte avinstallera saker i startpanelen. Hur tar jag bort de håren jag laddat ner? Är det bättre att ta bort allt innehåll och börja om från början?

AilyAdams
2017-07-10 12:11
#3

Jag skulle ta bort allt innehåll och se hur spelet funkar utan. 

Jag kör med alla expansioner och prylpaket +  lite saker jag köpt från store + några delar av nraas men helt utan CC och spelet flyter jättefint, helt utan problem.

 **************************
Heter det De eller Dem?

simskontot
2017-07-10 13:47
#4

Men om jag vill ha CC, är det bäst att ha det i package-fil kanske ist för i sartmenyn också? Kan jag klicka i "Kör utan eget innehåll" och se hur det funkar, eller måste jag radera allt? Hur gör jag för att radera?

Tack för era svar ❤️

Upp till toppen
Annons: