Annons:
Etiketttävlingar
Läst 1283 ggr
Mitchika
2017-07-14 15:19

Omröstning Månadens Utmaning Juni 2017

Ber tusen gånger om ursäkt för två veckors försening på den här omröstningen, men nu är den här! 😃

Vi fick in sju fantastiska bidrag till den här månadens utmaning och det har blivit dags att rösta fram vinnaren. Vilket bidrag tycker ni är finast, mest passande till temat "Barndom" eller vilket tycker ni helt enkelt bäst om? Rösta på! ✨

Omröstningen pågår fram till den 31:a juli, därefter kommer vinnaren postas i en artikel på sajten! 

Bidrag nummer 1

Av Williams Mamma

"Här är mitt bidrag, som är lilla Oliver som kramar sin mamma efter en LÅÅng dag på dagis, såklart så ska ma njuta när man får den lyxen.♥" 

**

Bidrag nummer 2**

Av UselessSconessims

"Detta är min lilla Keegan Steele. Hon är SÅÅÅ SÖÖÖT.

Här leker hon i sin bror Seth's rum med hans klossar som egentligen är en 'no touch-zone'. Men när lillebror Seth väl sover, så passar lilla Keegan påDjävlas"

**

Bidrag nummer 3**

Av Hallonsmurfen

"Här är en bild på tvillingarna Lemon och Lime. I bakgrunden kramas mamma Shamse och pappa Haroun och som liten kan man inte annat än att ta efter sina föräldrar.

Jag tycker att bilden visar på familjekärlek, den här familjen har gått väldigt upp och ner och snart utökas den vidare då Shamse är gravid. Genom allt kämpande som familj så har man ändå alltid varandra och att ha en älskande familj vid sin sida är något som inte går att ersättas ens med de dyraste av skatter. Tvillingarna har haft varandra när deras mamma slitit för att klara dagen och de kommer ha varandra genom alla andra prövningar som kommer komma. Det kommer fortsätta gå upp och ner för dem precis som för resten av familjen men det är ju det som är livet, och inget är bättre än att leva. Att leva är det vackraste som finns och i min bild vill jag visa hur den här familjen delar livet med varandra. Sol"

**

Bidrag nummer 4**

_Av Vilsocka _

"Barndom för mig är lek, glädje och äventyr. 

(Det här är  Vilbur och Linblå)" 

**

Bidrag nummer 5**

Av blodörn

"Badelibad :D" 

**

Bidrag nummer 6
**

Av LottaV

"Här är mitt bidrag det är från vänster Christina som är äldst och pluggisen och geniet nästa är Carin den populära och sociala hon är mellan barnet och det sista och faktiskt också den yngsta av trillingarna är Camilla den atletiska av dem. Här sitter de och äter kvällsmat."

**

Bidrag nummer 7**

Av Namiko

"Man ska passa på att göra dumma saker medan man är för ung för att förstå konsekvenserna. Liam har inga vingar, men tack vare Eithan kan han flyga ändå." 

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

Annons:
Mitchika
2017-07-14 15:20
#1

Namiko postade ett bidrag med min underbara Eithan i (förlåt i förväg för mitt ordval, Liam, jag vet att han är din) så min röst faller givetvis på den bilden. 😍

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

LottaV
2017-07-14 16:12
#2

Min röst faller på den kärleks familjen då jag bara när familjen visar kärlek till varandra oavsett ålder och Hallonsmurfen har varit den bästa att visa det bäst 🤗

Ett gott skratt förlänger livet

Vilsocka
2017-07-14 20:56
#3

Namikos bild är bortom denna värld! Fantastisk! 🏆

Hallonsmurfen
2017-07-15 09:19
#4

Jag röstar på bidrag nummer 7 av Namiko för att den är magisk och den speglar delen av att vara liten som handlar om att vara busig och ha kul! 😃

Medarbetare på Pokémon iFokus

SimsBrooke
2017-07-15 10:27
#5

Jag röstade på Namiko =) Så himla fin bild :D

Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke

Katniss
2017-07-16 08:41
#6

Jag röstade också på Namiko

R.I.P. Anton 💔

Annons:
Mitchika
2017-08-01 23:05
#7

Omröstningstråden är härmed låst och vinnaren är utsedd! 😃🥳✨

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

Inlägget är låst för nya kommentarer
Upp till toppen
Annons: